• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • JoMiJon

The
    får nog beställa tidigare..

• Fru The

Ja, det värsta man kan uppleva är väl att stå där utan sin klänning och akut i panik leta efter en ny passande i närmsta butik och hoppas att de har den inne i sin storlek. Det hade varit en mardröm för mig i alla fall.. Usch!

• JoMiJon

The
    det skulle både bli för dyrt och för stressigt.. så det vill jag inte vara med om.. vi får hoppas jag går ner den mesta vikten på de närmsta 8 månaderna så kanske klänningen passar även om jag måttbeställer den 4 mån innan

• Fru The

Kolla deras leveranstid och lägg till en månad. Står det 1 månads leverans, så ta 2. Då är du på den säkra sidan.

Kolla även med andra som har beställt därifrån vad de tycker om produkten och hur leveranserna har varit. Då får du lite mer fakta..

Lycka till!

• JoMiJon

The
    kompisen som ska hjälpa mig att beställa har vänner som köpt därifrån och även hennes svägerska gjorde tydligen det.. det är iaf billigt

• Fru The

jo, det har jag hört. Men har förälskat mig mig i Nixa 458 och den kostar bara 2700kr där jag kikade på den. Jag höll på att köpa den på direkten och hade förmodligen gjort det om inte jag ringde mamma som sa att jag kunde kanske gå ner lite i vikt eller så innan..

Men fick reda på att det var ordinarie pris och att jag kunde beställa den, bara jag gjorde det minst 4 månader innan och det har jag ju tänkt! Min ljuva klänning!

• Fru The

Jättesnygg din med om man vill ha medeltid, vilket vi inte vill ha.. Men tror att den kommer passa dig perfekt!

• JoMiJon

The
    tur att dom flesta är olika.. hade inte varit så roligt om det bara fanns en modell av brudklänning för alla hade samma smak.. snacka om vad dyra de hade varit då..

• Fru The

Eller billiga.. då hade de ju kunnat massproducera klänningen i alla storlekarna.. Men ja, mycket trist och enformigt! Då hade jag hellre gift mig i fin sommarklänning bara för att inte vara lik alla andra.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3