• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Bröllopstokiig

Enamorada

Vi köpte våra kort så fort vi bestämde oss för att gifta oss nästa år! Det var mysigt att gå till alla bokhandlar och kika..

Gör ni något speciellt för att fira idag?

• Gabbies

nej jag ska åka iväg till jobbet i em och jobba kväll.. plus att jag jobbar helgen så det blir inget firande för vår del

• Fru The

JoMiJon

1-3 färger är nog vanligast.. Det brukar ge med sig när man börjar bestämma annat.

Kommer ha riddarsporre i buketten och gillade den blå färgen så den blir i teamat. Och grönt är alltid fint, särskilt på sommaren. Hjärtan blev ganska självklart för oss. Vi valde bilder m.m. till festhäftet så var det just de bilderna vi fastnade för och då föreslog vår toastmadame att vi kunde ha hjärtkonfetti på borden. Vilket vi tyckte var en bra idé.

• Fru The

Gabbies

Synd... Men hade du firat om du inte hade jobbat?

• Gabbies

nej inte speciellt tror jag inte.. kanske med lite mys här hemma bara.. vin o så.. det e power meet här i stan i helgen så det e fullt ös iaf.. :)

• Fru The

Låter trevligt.. Vädret kan tydligen inte bestämma sig. Får se om vi åker ut och kollar på en plats till fotograferingen som vi blev rekomenderad. Men det känns helrätt att få fixat bröllopsnatten och kika runt lite...

• Gabbies

fast vi vet redan vat vi vill fira våra bröllopsnatt, vi ska bara boka det..

• JoMiJon

Jag vet oxå vart vi ska spendera bröllopsnatten inte billigt men en riktig bröllopssvit.. men den är säkert oxå redan bokat som stället vi ville vara på...

• JoMiJon

Nu har jag mailat kyrkan där sonen är döpt eftersom det var andra förslaget.. vet ni om församlingshemmen är alkohol förbud på?

• Fru The

Gabbies

Vi har egentligen bestämt vi också. Men ska ändå dit och boka idag och tänkte fråga om man fick kika på ett sånt rum som vi vill ha...

Svar på tråden Vår dag 070707... #3