Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
ja det e dumma regler..
vi ska inte ha någon bordsplacering så den behöver jag inte oroa mig över.. :)
Har du nått förslag om hur vi ska göra då? Vad tror du är bäst? Att börja dan (vardagsklädd) med registreringen eller göra den precis innan fotograferinge = brudklädd. Risken är väl att klänningen hinner bli smutsig eller??
Tacksam för råd!
oj va svårt.. men jag tror att jag iaf skulle föredra att göra den brudklädd, så att den också känns lite speciell..
Får jag vara med? vi har precis bestämt oss för bröllop så vi har inte planerat något men jag vet vilken ring jag ska ha vilken klänning och vart..sen beror det på priset iof
JoMiJon: Klart att du får vara med! Ska ni gifta er 070707?
Gabbies
japp perfekt datum för en glömsk brudgum
hehe så sant så sant
Gabbies.. speciell var ordet.. får fundera på det och diskutera med min blivande skulle jag tro.. Man får ju inte bestämma allt själv heller.. Hur är det förresten med smink / frisering? Vad gör man först?
JoMiJon: varmt välkommen! Det hade varit roligt med lite fler aktiva här.. så det är bara att hänga på.. Här ska vi hjälpa varandra så gått det går!
The: smink o frisyr har jag ingen aning om.. tänkte anlita ett företag här i västerås som kommer hem till en o fixar allt.. så det blir två flugor i en smäll.. :)