Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Har ni sett de korsstygnstavlorna som finns med TT? Har själv sytt en bröllopstavla med dem för en kompis förra året. Dock inget jag tänker göra om den närmaste tiden.
Gabbies vilken tur du har.. min skulle kräkas av TT fast i morgongåva skulle jag vilja ha den största TT som finns kostar runt 2000kr tror jag.
Jag älskar nallar..
JoMiJon
Kul att nån älskar dessa nallar. Har faktiskt en sån som mobilsmycke. Jättesöt! Fast de går inte att få tag på här i Sverige..
imorgon ska vi boka kyrka+ församlingshemmet idag var det iaf inte upptaget 070707 och det var inte alkoholförbud i församlingshemmet som tur var..
JoMiJon
vilken kyrka?
The
en kyrka utanför växjö där min farmor bodde.. vi döpte sonen där oxå en liten kyrka
JoMiJon
Trevligt. Kul att datumet var ledigt.
Idag har vi vart på hotell Fars Hatt och kollat på olika rum och bokat vår bröllopsnatt! Helt underbart känns det. Valde juniorsviten. Kändes alldeles lagom lyxit och dessutom hade den jacuzzi. Aldrig fel!
Vi hittade en perfekt sak att ha på bordet under bröllopet.. minns inte vad han hette.. men skitsöt gubbe tyvärr är han sönder men jag ska försöka laga honom annars kan han gott vara tyst
har du nån bild på gubben eller så?
The: Måste man betala rummet om man bokar nu eller betalar man senare?
Nej det finns bäldigt dåligt med TT grejjer i Sverige.. har beställt det mesta från ebay.. billigt o bra..