19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Mitt blev också helt perfekt!!! *supernöjd och väldigt lycklig* :D
Ja mitt bröllop blev sååå perfekt! Fint väder och alla var glada och nöjda...kunde inte bli bättre!
Grattis allihopa!
Bröllopet blev bara mkt bättre än jag någonsin hade kunnat tänka mig. Mkt tårar och mkt skratt...helt underbart!! Helt fantastiskt att vädret bara sprack upp och blev helt klar blått.
Grattis alla 19/8 brudar!!
Grattis alla fruar! ;)
Vi beställde resa idag, så nu blir det kreta på torsdag Det ska bli så skönt, jag fick lite dåligt samvete för barnen skull men det har gått över nu för vi behöver komma bort ett tag nu.
Det blir kanske lite jobbigt just när vi åker iväg,första gången jag åker bort från min 1-åring.
Grattis på er alla!
Ja nu är vi FRUUUUAAAAR!!!! :D:D:D:D:D Det känns helt underbart. Vilken dag vi hade!!!! Det var tusen gånger bättre än vi någonsin kunnat drömma om.... Åh en sån massa minnen vi har att tänka igenom nu. Jag är så lycklig!!! :D:D:D:D:D
Grattis till alla oss!!
Vår dag var också helt suverän!
Vi kommer bara ta en kort båtresa nu i veckan så spar vi ihop till en längre resa senare.
Vi önskade oss bidrag till bröllopsresan i present... Ojojoj! :o Det kommer att bli en ordentlig resa kan jag berätta! Efter jul nån gång åker vi på en riktig lyxsemester långt bort. :D Vi har inte bestämt vart, men det lutar åt västindien ett par veckor. :D:D:D Jippie!!! Jag har aldrig varit så långt iväg innan, och vågade inte heller drömma om att det skulle bli SÅ stora bidrag! :D:D
Superduperkul!
Hejsan,
Ja nu är man gift. Vi hade ju bröllop i dagarna 3 och det kom ett hundratal gäster. Det regnade på morgonen men lagom till vigsel och båttur klarnade det upp. Väl på kyrktrappen o efter vid fotograferingen var det strålande sol.
VI är såååå lyckliga och vi hade det sagobröllop vi drömmt om, det var helt fantastiskt. Till och med lokaltidningen satt in reportage om oss samma dag, som de intervjuade oss för i fredags, och i måndags, värsta stora bröllopsfotot kom då in i tidningen som var taget med hela brudföljet på kyrktrappen. Perfekt!
Hej tjejer!
Kul att höra att ni fått det så bra och det det blev det för oss också. Vår bröllopsdag var perfekt! Inget gick fel! :)
Om ni vill se bilder från vår dag kan ni kika in här:
bilder.elf98.com/v/Brollop/