19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Tack alla för ert otroliga stöd och vänliga ord, ni är helt underbara människor
Vi pratade med hans mamma igår och hela familjen är helt rubbade men det är åtminstånde relativt god stämmning på bröllopet dom kommer och ska vara trevliga!
Efter bröllopet ska allt redas ut och vi sägar att vi inte tänker ha det så här mer. Det är slut på att dom bara tänker på sig själva!
Jag har fått tillbaka börllops lusten och glödjen och min älskling är helt underbar som han ställde upp för mig.
Så TACK alla igen!
angelici-81
Jag tyckte du gjorde rätt och dessutom gulligt av dig! klart han ska ha en svensexa,lite tamt av vännerna att inte ta tag i det bara.
OJ vad snyggt det blev, jag blev av med texten,jag är en klippa när det gäller datorer
The Runaway Bride Jag brukar sätta upp benet på toastolen och då kommer man åt att knäppa där bak,man får spänna ut dom lite så dom är så långa så möjligt.
Vi ska färdigställa både fest och kyrkprogram idag sen ska jag bara ringa festlokalen och bestämma och lämna besked till bandet när dom ska vara på plats och när dom kan ställa upp sina saker.
Sen är vi klara!!! Jippi. Fast det kommer ju alltid små saker så jag tror inte man blir klar innan bröllopet överhuvudtaget eller vad tror ni?
Tack för bra tips - det blir övning på strumppåtagning i helgen tror jag.
Fick värsta paniken igår av stress, men egentligen är det inte så mycket kvar så jag förstår inte riktigt varför. Vi ska lämna in ringarna på putsning och äntligen bli klara med programmen... Ska till kyrkan ikväll och smygträna lite.
angelici-81 -Vilka tråkiga vänner! Det var nog tur att du tog tag i det! Min sambos svensexa är snart...hoppas han bli riktigt överraskad.
Famijlen har lyckats hålla det hemligt tills iförrgår mamma försa sig eftersom hans syster inte ville passa barnen på lördag på min möhippa. hum mamma blev jätteledsen men jag lungna henne att jag är en toppen skådespelare. men jag vet ju inte när dom kommer så reaktionen man får blir äkta ändå.
Jag är bara glad att jag får någon det ska bli så kul!!
angelici-81: JÄTTEFINT GJORT! Jag gjorde likadant... men sen tog ju en person på sig äran och typ höll idet, det var han som nu inte ska komma för att jag inte tackade honom! Vissa människor är bara för mycket!
CicciL
Hahaha, ibland så undrar man om såna där människor verkligen existerar, men mina systrar är ett kapitel för sig .... Jag är bara superglad över att dom inte kommer och förstör alltihopa! :D
Jag tycker du gjorde rätt att fixa allt hemma! 2500 kr är ju väldigt mycket pengar och ska en del dessutom står för annat också, så blir det ju väldigt dyrt! Likväl som du bad om ursäkt, så kunde han också gjort det. Känns lite småaktigt att han inte kommer trots allt! Hoppas det löser sig ändå! :)
Dom ringde från guldsmeden nu,ringarna är klara så sambon ska hämta dom efter jobbet. Oh vad jag längtar att få se dom hoppas den är lika fin som på bilden.
Det låter som alla är lugna och samlade inför den 19:e???
Nu "Brudar" ska vi njuta och inte minnas den här tiden som en dimma av stress!
Försöker i alla fall intala mig det själv.
Tyvärr inte det minsta lugn...men det är roligt ändå faktiskt! MÅSTE se till att lära mig löftena iaf, kan ju inte stå framme vid altaret och humma...
Närvi pratade om hur vi skulle ha det med löftena så tyckte min blivande att vi skulle repetera efter prästen. Men när vi träffade henne så tyckte hon att det blir mycket finare om man säger löftena utan henne.
Men hon lungnade honom med att hon har en fusklapp till oss i sin pärm som hon håller så vi kan se den om vi skulle komma av oss i kyrkan.
Jag och min syster var på ett bröllop förra månaden där bruden bara fick fram brudgummens namn sen var det stopp.
Min syster såg inte så bra och slog till mig på armen och sa, Vill hon inte gifta sig eller? jag svara du är ju knäpp,hon gråter ju! Min syster som ska vara tärna till mig varnade mig att jag inte fick göra så och hur lätt tror hon det är
Hon har aldrig gift sig. Vi får väl se hur det går, själv brukar min röst alltid försvinna så jag sväljer halva meningen när jag blir nervös.