• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • Ancher

Jag menade såklart becciZZZZ...

• becciz

Dom hade femkamp och det var under sumobrottning som han skadade tån,ni vet sådan med jättestora uppblåsta dräkter. Det roliga är att han kallar mig klumpig.
    Han har inte kunnat prova sina skor idag.
    Han får försöka gå utan och halta för mycket i kyrkan sen på festen kan han halta så mycket han vill.
    Han får väl ta några järn innan för västen så det inte gör så ont

• becciz

När man ser bilder på dukningar här så är det ofta något mitt på borden som går i färgtemat. Min fråga är detta tyg? är det någon som vet eller ska ha något sådant på era bord? Tycker det ser snyggt ut och skulle vilja ha det om jag hinner.

• Ancher

Tror att det är tyg, smala löpare. Jag håller med om att det är snyggt, men utanför min ambitionsnivå! :)

• feonix

Min kusin använde tapeter som hom klippte till i mitten av borden för att knyta ihop temat.

Ja, vi ska ha gästbok. Har köpt den på en vanlig bokia-affär. Ingen speceill bröllopsbok, utan en enkel med handgjorda papper i som vi tänker ha även efter bröllopet. Billig var den också 119 kr.

Presenter är svårt, men kanske presentkort till en romantisk middag. Våra toastmasters är även tärna och marskalk och vi har betalat en del av deras kläder. Men middag och fest efteråt är givet.

• Ancher

feonix
    Det låter precis som en sådan gästbok vi är ute efter, vi vill också kunna använda den i vårt hem efteråt!

• Hoppas på ett ja

Ville bara skriva en liten radoch önska alla lycka till! jag åker till min vigselort idag och kommer nog varken ha tid eller möjlighet att kolla in här nått mer innan dagen D.
    Kramar till er alla så hörs vi efter vi har blivit fruar..

• The Runaway Bride

becciz: Låter som en toppen-möhippa! Beundrar att du kan ta din blivande makes haltande med sådant gott humör! Själv har jag förvandlats till ett bröllopsmonster. Skäller på alla runtomkring mig och känner mig SÅ stressad trots att det mesta är på plats.

Vigselprogrammen iaf klara nu...hoppas allt kom i rätt ordning. Har också börjat packa en nöd-väska med huvudvärkstabletter, plåster, sy-kit m.m. Nu är det snart dags i alla fall...härligt! Jobbar två dagar till, sedan blir det totalt bröllopsfokus!

• junilejon

Hej alla tjejer..

Det verkar som att vi alla är lika stressade (även om vissa tex jag inte vill inse det) men jag hoppas att ni börja få koll på allt nu!Själv är jag bara orolig att pengarna inte vill räcka till. Ska dubbel kolla allt imorgon,så allt är bokat, som ska vara bokat...

• becciz

Det visar sig att det nog bara är en spricka i foten. svullnaden börjar så smått lägga sig,han får i foten i skorna. Så om allt går bra och svullnaden lägger sig helt till lördag kan han gå ordentligt. Vi kan ju skylla på tån när valsen går åt skogen

Har precis gjort festprogrammen färdiga och kollade igenom dom och upptäcker att jag har vikt en sida fel så nu får jag göra om det imorgon. Jag har fullspäckat schema hela veckan jag som skulle ta det lugnt på fredag det hinner jag dåligt med.

Ha det gått och njut av koaset.
    God natt!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd