19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Hej tjejer
Har ni haft fullt upp idag? eftersom att ingen har varit inne idag.
imorgon ska jag åka iväg och handla snacks,frukt,godis och dricka som jag ska lämna på fredag.
sen är vi klara.
Här är det fullt upp! :) Kommer på grejer som inte är riktigt klara hela tiden, som t ex placeringskorten!! Hur har jag (Vi) kunnat glömma dem?!?! *skrattar*
Jodå, här har det verkligen varit fullt upp och det lär det vara hela veckan nu när vi äntligen är lediga båda två!
Vi kom på placeringskorten igår och gjorde de idag. Fattar inte heller hur vi kunde glömma. :)
Ikväll har vi varit hos fotografen och pratat vad för sorts bilder vi vill ha. Och det känns såååå bra! Känns verkligen som det kommer bli jättebra. Så länge det inte regnar... *hoppas på uppehåll*
Vi har haft lite strul med ägarna på "vår restaurang" och inte känt oss välkomna utan våra önskemål har i princip avspisats. Vi har inte kunnat byta eftersom vi upptäckte det så sent. Men idag har samarbetet äntligen lossnat! Ägarna är själva på semester och andrekocken och en jättetrevlig servitris skall ta hand om oss. Suck, vad lättad jag är! Kan äntligen se fram emot festen som kommer bli så bra!!! HURRA
Kvar att göra är:
- att sy fast slöjan i kronan
- att få naglar gjorda på torsdag
- att trycka ut vigselprogrammet
- att göra bordsblommorna på fredag
- att packa till bröllopsresan
och säkert fler grejer...
Men det känns bra, vi hinner. LÄNGTAR...
Det är ju nästan komiskt. I nuvarande femdygnsprognos från smhi så ska det regna en dag. Alla andra dagar uppehåll. Självklart är dagen med regn lördagen...
*suckar*
vi får hoppas det inte regnar precis när vi ska ut ur kyrkan då,för det vore ju super tråkigt.
Själv är allt handlat och klart nu, så sakerna ska lämnas på fredag kväll.
Så nu är jag och min blivande färdiga att gifta oss
Trode aldrig att denna dagen skulle komma. Nu är det bara sitta och vänta på lördag morgon.
Hur kan det vara toppenväder på fredagen och regna på lördagen?? Måste ju vara omöjligt!
Riktigt nervös nu, alla program iaf klara och bordsplaceringen med...
Lycka till tjejer om jag inte kikar in igen innan...
Lycka till allihopa! :)
Här pirrar det fint i magen inför lördagen! :D
Jag är matt, trött. Det har varit mycket på jobbet och annat denna veckan så just nu känner jag mig bara nedstämd. Jag vill ju vara glad! Bäh!
Är inne på SMHIs hemsida flera gånger om dagen. Just nu ser det iaf ut att bli uppehåll i Norrtäljetrakten...alltid något...