Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Inte för att det hör till ämnet bröllop, men jag måste ändå skryta lite här... Jag är färdig socionom idag!!! Kan inte fatta att det redan har gått 3,5 år. Så det är ett stort är i år. Först examen och sen bröllop, jisses :)
Grattis summerbride!!!
Det ar en harlig kansla att vara fardig! Hoppas du firat ordentligt.
summerbride: Grattis!!!
Grattis summerbride! Jag har en del vänner som läser till det! Hur ser arbetsmarknaden ut nu då?
Tack tack allihopa :)
Arbetsmarknaden ser ganska lovande ut faktiskt. De flesta i min klass har fått jobb åtminstonde över sommaren och några har redan fått permanent eller längre vikariat med. Vi är i och för sig inriktade på social omsorg och det är tydligen den inriktningen av socionomer som det ser bäst ut för på arbetsmarknaden. Själv har jag ett vik. fram till september nu sen får jag bara hoppas att det blir förlängt efter det..
Jag blev hippad i torsdags!! :):)
Min tärna och en annan väninna ringde på dörren kl 10. Jag fick en timme på mig att ta på oömma kläder och packa make up och bikini mm. När det var gjort så åkte vi iväg i bilen, vi åkte mot soptippen. Jaha tänkte jag då är det väl så att jag ska sortera sopor, men nej jag skulle få rida! Snacka om att jag blev glad!! (har haft egen häst men inte ridit många gånger de senaste 15 åren. ) Vid ridhuset väntade ett gäng tjejer på oss. Jag fick en ridlektion och snacka om att jag betedde mig som en barnunge, varje gång ridläraren frågade om jag var nöjd så var det bara NEJ! men tredje gången fick jag ge mig, då sa jag att det var ok. Fy f-n vilka geleben jag hade när jag hoppade av. Resten ad dagen gick jag runder som jag hade en häst mellan benen :D:D:D
Efter ridturen åkte vi till Margareta parken och hade picknick som de goa tjejerna fixat. När vi ätit och myst en stund bar det av till Electa och SPA. Där vi bubblade, och hade jätte trevligt. Jag fick massage, det var så skönt. Bubblorna och vinet hade börjat slå på lite så jag somnade till några ggr
När vi var klara på spa bar det iväg till Vikingstrad där ett gäng tjejer som inte kunde vara med under dagen väntade. Snacka om att jag blev glad!! När vi ätit åkte vi tillbaks till stan och partajde. klockan tre orkade inte denna tjejen mer då hade vi varit igång ca 16 timmar. Jag kan säga att jag knappt kan gå med tanke på träningsvärken som finns i nästan varje muskel i kroppen för tillfället.
Jag hade en kanondag som aldrig kommer glömmas!!:):)
Åh vad skoj! Kul att läsa om snälla hippor.
En månad kvar idag!:):)