Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
msbine! Har ni hyrt kläder på taylorhouse?? Har för mig det. Fick ni se byxan till frockcoaten? Jag är så skraj för att den ska vara smal nertill. Det är det värsta jag vet, han sa bara till oss att det var en svart "rak" byxa.
Vi fotas efteråt. Vill inte att min m2b ska se mig förrän i kyrkan :) Vi har satt ca en timme till fotografering, men kände igår när vi kollade platser att det kan nog bli lite tajt, skulle nog ha haft 1,5-2 timmar på oss egentligen. Men det beror ju på hur många olika platser man vill fotas på så att säga. Ska man bara fotas på en eller två platser så går det ju relativt snabbt...
15juli06: Såg inte att du skrivit förrän nu. Kommer inte ritkigt ihåg hur vida byxorna var, men jag vet att jag inte reagerade på dem i alla fall och jag är allergisk mot smala byxor :)
Hur går det annars för er tjejer? Har en vecka kvar nu, sen e man fru Svensson ;)
msbine:
Jag har också börjat fundera på att beställa tårtan från Dreamcakes. Vet du hur det fungerar med leveransen? Kommer de och lämnar den på Sundspärlans värdshus där ni ska ha festen eller ska den hämtas? Vad har ni fåt betala pe bit?
Shamrock: Jo, de lämnar den på Sundspärlan, leveransen kostar 350kr, vilket jag tyckte var värt det att slippa få någon att hämta den till oss.
Hon tar 45kr/bit, men då ingår alla dekorationer förutom brudpar på toppen, samt sn ställning som tårtan ska stå på. Tyckte att det var ett ok pris för att få en sååå god tårta ;)
Nu blev jag nyfiken... Någon anmälde mitt inlägg om kantorn jag hade skrivit och skrev att det var väldigt negativt och "personligt påhopp"... Måste bara skriva här att det håller jag inte med om och är det någon som tog illa vid sig om vad jag skrev, så ber jag naturligtvis om ursäkt, var aldrig min mening att uppröra någon eller att "hänga ut" någon. Själv förstår jag inte varför det inlägget blev anmält, kanske för att jag skrev namnet på henne, jag vet inte. Det enda negativa jag skrev var dock att jag förstod att hon inte känner till dagens populärmusik och att jag var ledsen och sur äver att kyrkan lovat mig att alla låtarna var ok, men sen blev det inte så. Detta är naturligtvis inte kantorns fel. Så, som sagt förlåt om jag har trampat någon på tårna med mitt inlägg, var aldrig min mening. Kommer dock aldrig mer att skriva vad jag tycker om någonting längre, vare sig det är positivt eller negativit, hur man än skriver så kan det ju uppfattas fel, så därför skriver jag inte mer åsikter utan kommer att hålla mig till rena fakta hädanefter.
Nämen oj! Det finns visst små poliser utan något liv överallt... *suck* Förstår inte mig på sådana människor.
Här tuffar allt på som vanligt. Det har inte hänt sådär jätte mycket på bröllopsfronten och det är därför som jag mest bara läser här inne just nu.
Didido: det var ett tag sedan! Hoppas att allt går bra annars?
Jo, poliser finns det överallt, tycker dock att det är lite taskigt att man inte får någon förklaring till varför de har anmält inlägget, så man kan få en chans att antingen be om ursäkt om man nu har gjort fel, eler få en chans att förklara vad man menar, så folk inte tar illa vid sig. Men, men... Man lär sig av sina misstag :)
msbine:
Ledsen för att inlägget blev anmält, jag känner mig ju lite skyldig eftersom det var jag som frågade... Trist att saker och ting ska förstoras upp och missförstås! Du ska veta att jag uppskattar dina råd och det är bara vår förlust om du inte vill skriva dina åsikter här längre. Men jag förstår dig... Tänk nu framåt på ditt underbara bröllop, det är i helgen väl??
Japp, bröllopet är nu på lördag :) Kommer förhoppningsvis att bli underbart :)
Å du ska inte ha något dåligt samvete, det var ju jag som valde att svara som jag gjorde, eller hur? :)