• msbine

Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)

Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)

• Svar på tråden Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
  • Didido

Visst börjar det bli pirrigt nu tjejer! Nerverna ligger verkligen på ytan nu! Kommer att vara ett nervvrak innan det är dags. *skratt*

• 15juli06

Msbine: Är du här???!!!!

Håller på att bli tokig på mina underkjolar, får inte rätt på någon av dem. *galen*

Om du möjligt vis har lust att sälja din underkjol kan du väl maila mig på mariare@bredband.net

• msbine

15juli06: E inte här så ofta, men man går gärna in och kikar lite då och då :) Du har mail :)

• Teds brud

Vad tråkigt att msbine försvinner, då dör ju tråden........
    Kom igen tjejer nu tar vi tag i tråden igen. Hur går det med planerandet?

• 15juli06

Lite stressattacker mellan varven:D:D:D är inte så lång tid kvar nu *svettas*

• Didido

Jag har varit nära att hamna på femte våningen att par gånger. :) Stressen börjar verkligen komma nu. Efter några sömnlösa nätter så har jag dock lugnat ner mig lite och m2b har tagit sig i kragen han med!

• summerbride

Idag ringde prästen som ska viga oss i Rauskyrka. Åsa Bastholm hette hon visst, hon verkar jätte trevlig :) Någon som känner till henne sen innan?

• Teds brud

Ja det är min konfirmations präst, jag har väl inte lika höga tankar om henne... i alla fall på den tiden var hon ganska sur.

Min präst ringde oxå idag, vi får Christina Marydotter, jag är överlycklig. Hon har blivit vår "familje präst" efter ett dop, en begravning och nu ett bröllop.

• msbine

Nja, försvinna helt lär det nog dröja innan jag gör, man måste ju vänja sig av sakta med sitt beroende ;)

Känner inte till någon åsa, men marydotter kommer jag ihåg från bröllopskvällen, hon verkade jätte bra.

• summerbride

oj då får jag hoppas hon har ändrat sig från den tiden. Hon var jätte trevlig igår i alla fall! Christina Marydotter verkade jätte trevlig på vigselkvällen! Jag känner igen henne lite och har en känsla av att hon kanske gick i min parallelklass på högstadiet i Landskrona. Nåja det blir säkert bra med Åsa också :)

Vår kantor heter Anna Mårtensson och var tydligen ingen ordinarie kantor. Åsa sa att vi kunde lämna noterna till henne så hon hinner öva i tid. Det känns skönt faktiskt!!

Svar på tråden Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)