Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Idag är det 19 dagar kvar till vårt bröllop, nu börjar man verkligen önska att man kunde få tiden att gå lite långsammare. Det är mycket kvar att göra...........
15juli06:
Vad spännande! Vad har du för grejer kvar att fixa nu?
****************Hallå**************
Är det bara jag kvar här nu????????
Jag svänger fortfarande förbi här då och då... Frågade ju innan hur det går för dig med förberedelserna? Det är ju snart dax för dig :)
Jodå:) stressar runt som en galning, och har nerverna på helspänn. Så mycket som kommer imellan denna veckan så det mesta står still. Det är väl därför man känner isg stressad. Får inte rätt på mina underkjolar.*suck*
Idag ska vi träffa prästen, ska bli himla spännande!
Ville bara berätta för er som ska vigas i Raus kyrka att man nu tydligen FÅR lov att bli ledd fram till altart av sin far. Jag har tidigare läst här att man inte får det i Raus kyrka men min sambo tyckte att vi åtminstonde måste fråga så han skrev ett mail till raus församling och fick svar idag att min pappa GÄRNA fick leda mig fram till altaret. Blev jätte glad måste jag erkänna!
Didido: Var du hos svärmor idag? Jag var där och hämtade min klänning, och där satt en kille och tjej, tänkte det kanske var du :)
Summerbride, det var verkligen goda nyheter. Jag träffade prästen igår men jag tyckte inte det var lönt att fråga, men då ska jag genast skicka iväg ett mail.
Ja gör det! Hon som svarade på vårt mail hette Carita Svensson på Raus församling.