• msbine

Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)

Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)

• Svar på tråden Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
  • 15juli06

msbine: trist att bli anmäld, men jag fattar inte vilket inlägg. Kollade igenom tråden men kunde inte se något??

Små poliser finns tyvärr överallt!

Hoppas allt går fint inför bröllopet:)

• summerbride

Ska hålla alla tummar jag har för att solen ska skina på er och att ni får en underbar dag :) Lova att skriva här sen hur allt var!!

• msbine

15juli06: De har tagit bort inlägget.

summerbride: Tack! Lovar att skriva sen hur det var! Dock inte om något inte var bra ;)

• Didido

Synd att man jobbar eftermiddag på lördag, annars är jag allt bra sugen på att ställa mig utanför kyrkan. Du måste lova att berätta en massa samt att lägga upp bilder. *nyfiken ju* Ska ni ha annons i HD på lördagen?

• msbine

Didido: Nej, vi kommer inte att sätta in någon annons i HD. För att skriva våra namn, datum, tid, kyrka och vart telegramen skulle gå skulle de ha 600kr för plus att man sen ska betala ytterligare 600-900kr för att få in en bild sen efter att man har gift sig, tyckte vi var för mycket pengar.

Å lovar att lägga upp bilder sen, ska bara förstå hur sjutton man gör :)

• Didido

Sjukt att HD ska ha så mycket, man tycker att de kunde bjussa på "familjesidan" så som många tidningar gör.

• msbine

Didido: Ja, har aldrig varit med om att det är så dyrt att annonsera i en tidning. De e väl för att det känner att de är störst här nere och kan göra lite som de vill...

• Miss Em

msbine,

Nu ar det inte langt kvar! Det var val pa lordag du gifter dig?

• msbine

Japp, på lördag smäller det :) 2 dagar kvar nu bara, känns lite pirrigt, fast på ett bra sätt. Känns ungefär som när man var liten och väntade på julafton

• 15juli06

Msbine: Vad spännande med 2 dagar kvar:)!! själv har jag fattat att det är mindre än två månader kvar! Har haft så mycket i skolan den sista månaden, så bröllopet haf fått ligga lite till sidan:)

Svar på tråden Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)