Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Lycka till och ha en verkligt underbar dag!!!
Glom inte att skriva sen och beratta om er dag
Hoppas att ni får fint väder i helgen, och att er dag blir helt fantastisk. Ska bli kul att höra senare. Åker ni på bröllopsresa direkt efter? Vart ska ni?
15juli06: Tiden går fortare än man tror, tycker inte att det var så länge sedan det var två månader kvar till bröllopet, nu är det två dagar
Miss Em: Tack! Ska skriva sen :)
Teds brud: Nej, vi åker inte på bröllopsresa direkt. De ställen vi vill till ska man inte åka till på sommaren. Så i september åker vi en vecka till norge och dyker, sen blir det 4-5 veckor i thailand, malaysia och vietnam till vintern istället tänkte vi :)
Fick reda på att min mamma har sat in annons i HD idag, ska bli skoj att vara i tidningen på lördag :)
Hoppas att din dag har varit fin (och att restrerande delen av den blir underbar). Hoppas att du missade regnskuren och att det blev fina bilder.
Sen när du har tid så måste du verkligen berätta allt!
GRATTIS MSBINE!!!!!!!!!!
Shit idag var det lördag, är helt lost efter denna långhelgen! MASSOR av grattis till dig msbine!!! Hoppas er dag har varit fantastisk!
Didido och 15juli06: TACK!
Vi hade en underbar dag och vädret kunde inte ha varit bättre, fick solsken nästan hela dagen och en enda regnskur på kvällen, men det ksa man ju ha, betyder ju tur att få regn i håret
Från det att vi vaknade på morgonen tills vi somnade på natten, så hade man ett konstant leende på läpparna, detta var utan tvekan den lyckligaste dagen i mitt liv.
Just nu är hela dagen fortfarande ett virrvarr i huvudet, så mycket känslor och skratt på en och samma dag har jag nog aldrig varit med om :) Kommer en mer utförlig berättlese sen med bilder, lovar :)
Kram kram på er!
GRATTIS MSBINE! Jag tänkte på dig i lördags och sa till min sambo vilken tur det var att solen sken =) Väntar med spänning på foton från ert bröllop!!
GRATTIS msbine!
Jag höll verkligen tummarna för att ni skulle få bra väder. Eftersom jag bor i din stad så vet jag att vädret blev kanonbra. Väntar med spänning på din berättelse..
grattis än en gång msbine! Skönt att er dag blev lyckad och underbar:) Är så nyfiken på foto mm från bröllopet.
Stort grattis, väntar på er story med spänning.....