Helsingborgsbrudnar sommaren 2006 ny tråd igen :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Den gamla stängdes för svar, så startar en ny här :)
Msbine:
Vad fina bilder, ni är jätte fina!!
Det låter som en perfekt bröllopsdag, är glad att allt blev så lyckat.
Jag förstod inte riktigt hur ni gjorde när ni gick in i kyrkan.. Gick du med din man fram genom kyrkan?
Funkade det förresten bra att ha alla gästerna på ena sidan i kyrkan?
Grattis än en gång :)
msbine,
Perfekt ju! Vem var det ifran? Letar just nu underkjolar pa ebay.
Grattis igen till det fina brollopet!
Här kan du köpa på ebay:)
stores.ebay.com/ANGELS-BRIDAL-SHOP
15juli06: Japp, var från dem jag beställde! Denna beställde jag:
cgi.ebay.com/A-LINE-EXTRA-FULL-LAYERED-BALL-GOWN-CRINOLINE-SLIP_W0QQitemZ9326251546QQcategoryZ3260QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Didido: Ljusblått är jättefint, allt gick i blåa färger, tom tårtan :) Lovar att lägga ut bilde på den så fort jag får tag i en :)
summerbride: Ska se om jag kan förklara. När man kommer till kyrkan är det ju först ett par portar, ytterportar. Sen kommer ju vapenhuset och ett par dörrar till innan man kommer in till själva altargången. Jag och mina tärnor väntade i vapenhuset och gick därifrån hand i hand med marhsalker och jag med min man hela altargången upp tillsammans.
Å det funkade bra att ha alla gästerna på ena sidan i kyrkan, det såg lite konstigt ut, men det funkade och det var gott om plats. Det kom ca 75 pers till kyrkan och det var flera rader över ändå.
msbine:
Ok jag tror jag fattar :) Vad bra att det funkade med alla gäster på en sida. Vi får kika och se hur vi gör när vi ska till kyrkan och öva.
Ni krockade inte med andra bröllopsföljen eller nåt?
Underbart! Din klänning var helt fantastisk. Släpet var rikigt långt. Hur gick det på festen? Jag gillade också din bukett, helt i min smak. Enkel och fin!
Det var verkligen trevligt att se bilder från Raus kyrka och Sundspärlan. Visst känner man igen sig.
summerbride: Vi krockade lite grann med dem som kom efteråt. En del av gästerna till det bröllopet hade börjat dyka upp när vi kom ut ur kyrkan, inte så kul, men det störde inte så mycket. Vi visste ju om det och vi hade förberett alla gästerna på att det var tajt om tid och att vi skulle skynda oss iväg, så det löste sig.
shamrock: Tack! Festen var underbar, mycket känslor och glädjetårar och mycket skratt. Det jag nog kommer att minnas mest från festen var när vi dansade "brudvalsen" och att vi höll tal till varandra fast att det inte är brukligt att brudparet håller tal.
15juli06 och msbine,
Tusen tack!
Nu har jag ocksa kopt en san underkjol!
Har en med ringar men den kanns lite bokig faktiskt och var val inte basta kvalitet. sa ser fram emot denna