• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • *Smurfen*

Svärfar... suck... är så trött bara.. :(

• *Smurfen*

Jag skall oxså försöka komma..

• jajj@

Stackars dig... Vad är det om nu då? Bröllop sak ju vara roligt! Jag skriver upp dig på fikalistan så kan du berätta mera.

Hur är det annars? Börjar planeringen bli klar?

Kram!

• jajj@

Fika onsdag 17/5, coffee maniac

jajja (kommer i alla fall och vill inte fika själv)
    emma (har jag för mig kunde komma)
    smurfen (behöver prata av sig..)

• Svemerikanskt bröllop

Jag kan också komma, håller på att stressa ihjäl mig så jag vill gärna sitta ner i två timmar och helst inte tänka så jättemycket.

• jajj@

Skriver in dig med då!

Fika onsdag 17/5, coffee maniac

jajja (kommer i alla fall och vill inte fika själv)
    emma (har jag för mig kunde komma)
    smurfen (behöver prata av sig..)
    svemerikanskt bröllop

Vi kanske kan bli ett gäng!

• Bettan, Skåne

Jo, jag ska verkligen försöka komma iväg på fikan för det var himla längesen nu

Var och fixade sambons kläder idag och det var ju verkligen i sista minuten, phu... frockcoat blev det. men så blev jag lite sur då sambon fick för sig att han skulle köpa manchetknappar (eller hur det nu stavas?) också, typiskt för det var ju vad jag hade tänkt att köpa till honom i morgongåva!!!!
    Hmm... kommer omöjligt komma på nåt annat att köpa....

• ~emma~

Jag kommer gärna på fikan, kan vi säga kl 19 så att man hinner äta först? Jag kommer nog att vara rätt trött och tråkig iofs, ska introduceras på ännu en arbetsplats då. Allt är lite virrigt så här i början.

Svemerikanskt bröllop - jag kände faktiskt att det gick jättebra på intervjun förra veckan, så mitt tips är nog att vara sig själv (det lönar sig inte att vara något annat), att vara ärlig och att utstråla massor av självförtroende. Och att inte vara nervös, fast det lyckades jag inte med :) Och imorse var jag så nervös att jag glömde lunchen hemma (säger tjejen som beskriver sig själv som noggrann och organiserad ;)).

• hjartat73

Åh jag missar tyvärr denna fikan också...blir helt galen....

*Smurfen* ge dig inte...det är Er dag...låt ingen köra över Er...den här dagen kommer inte tillbaka...

• Puh76

Jag kan inte denna gången heller..åker till Spanien på fredag så jag har lite att göra.

Satsar på nästa gång!!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3