Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Bettan; Köpte vitt paraply på Lundbergs väskor på Triangeln, finns även på S Förstadsgatan och Hansagallerian tror jag. Om inte annat kan du få köpa mitt efter lördag om jag inte lämnar tillbaka det oanvänt! Hoppas jag slipper använda det i alla fall!
Idag är det bara 5 dagar kvar...
Har varit hos frisören och planerat lite plus att jag har varit och fått mina naglar vidgjorda! Ska bli så kul!
Hej tjejer
Har inte varit inne på läääänge och här har det minsann hänt en hel del.
Det verkar gå framåt för er alla, här står det mest still tycker jag. Har tusen saker kvar att ordna och så lite tid. Nu är det bara 12 dagar kvar.
~emma~ Stort grattis!!! Vad för projektanställning är det och vad är det för arbetsuppgifter. Du får gärna maila mig och berätta mer.
Ha det gott alla!!!
Hej Tjejer!
Nu verkar vädergudarna lee mot mig, solen lyser...
Hoppas HOPPAS det blir fint väder på lördag.. fotograferingen blir utomhus...
Alla som skall fotas utomhus, har ni en reservplan?
Vi ska också fotas utomhus. Vi trodde att vi hade en reservplan då stället vi ska vara på lovade att de skulle ha en "trädgård" delvis täckt med tak färdiganlagd till vårt bröllop. Nu visar det sig att de inte blir klara med trädgården och en del annat utlovat också för den delen. Grrr. Så nej, vi har ingen reservplan, men med detta vädret känns det som om man borde ha det.
H.C
håller med, jag undrar hur vädret är på lördag...
Är det ngn annan som har reservplan eller kan rek olika platser för inomhus foto?
Smurfen: det kommer säkert att bli jättefint väder, nu kan det ju liksom inte regna mer håller tummarna!
lillabunny: tack för paraplytipsen, och ja, om inte annat skulle jag kanske vara intresserad av att köpa ditt, men jag hoppas naturligtvis att du kommer att slippa använda det
Hej allihop!
Jag kan komma på fika imorgon mellan 17-18. Cafe maniac?
Har haft en del strul med att fixa klänningen, men det ordnade sig i helgen. skönt. Inbjudningarna gick iväg igår. Så nu känns det som att ruliansen är igång, kul!
Hoppas vi ses imorgon!
Jag dyker upp på Coffee Maniac runt 18 imorgon!
H.C - 12 dagar kvar?? Wow, nu börjar det bli riktig ruljans på bröllopen :D Jag mailar dig i dagarna!
Idag hade jag provsminkning, och det var skoj. Man är inte van att ha så mycket smink på sig, men å andra sidan måste man ha lite extra den dagen :) Men varken min provuppsättning eller provsminkning gjordes "på riktigt", det var mest för att testa olika lockar och färger.
*Smurfen* - ja, det kan ju vara bra att ha en reservplan om det regnar... min hjälper dig nog inte så mycket, om det regnar ska vi vara inne i gårdens vinkällare och stall. Kan ni inte vara inne i er lokal på något sätt?
Jag tror inte att jag kommer imorgon kl 17, men jag kanske tittar förbi lite senare :)