• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • jajj@

Tråkigt hjärtat... Vi får väl kolla med dig först innan vi bestämmer datum nästa gång så du i alla fall har en chans att följa med.

• Svemerikanskt bröllop

Klockan sju passar mig också, även 18,30 om någon vill vara där tidigare.
    ~emma~ Jag ska följa dina råd när det är dags.

Bettan: Kan du kanske köpa honom en fin klocka? Klockor kan man alltid ha flera av.

• *Smurfen*

Hej tjejer!

Jag har fått förhinder och kan inte komma imorgon...

Kramar

• jajj@

Tråkigt att du inte kan komma smurfen, hoppas att det är något roligt du ska göra istället.

• ~emma~

Vad synd hjärtat och smurfen att ni inte kan komma :(

• Bettan, Skåne

svemrikanskt bröllop: tack för tipset, ska kolla upp det!

Var och testade brud- make up idag, spännande men är nu bara ännu mer säker på att jag ska göra make upen själv, tyckte inte jag såg riktigt klok ut! fast en del bra tips fick jag och bra produkter att köpa.

Förresten jag kan tänka mig att komma till fikan redan vid 18-18,30!

• hjartat73

Igår var jag på Slagthuset och så Måns Möller...länge sedan jag skrattade så mycket...

Igår bokade jag tid för provuppsättning och har även bestämt dag då jag och tärna ska gå till Palm och göra ändringar på klänningarna

Har fortfarande inte varit och beställt bröllopstårta och bestämt bilder hos fotografen men det ska göras snart....

• lillabunny

Idag är det vår fyraårsdag + ett år sen förlovningen + 10 dagar till bröllopet. Det ska vi fira genom att åka över till Köpenhamn ikväll och käka på restaurang. Ska bli så mysigt!

• jajj@

Grattis lillabunny! Det lät mysigt att åka över till köpenhamn.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3