Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Jag åker till Tyskland i natt...ska handla till bröllopet
Hej Alla! Kul att se er skriva. Ni inspirerar mig. Det var ju ett tag sedan jag var här på BT. Allt bra med er? Hur går det med planering för er alla? För er som gifter sig den 15 Juli? Skulle vara roligt och höra era tidsplaneringar...för dagen med stort B..
Jag har inte fått så mycket uträttat på sistone, mycket med jobb och annat... Har i alla fall skickat in Hindersprövningen och beställt frissa och make... Kram!
Jo...mitt i all jäkt och bestyr. Glöm inte att ta vara på varandra!!! för två veckor sedan dog en av mina vänners fästman, de hade varit förlovade sedan alla hjärtans dag. Hemskt! En total mardröm!
Ta vara på varandra! Kramar igen!!!
Tråkigt att höra mrsJuly. Du har rätt, vi ska verkligen ta vara på varandra och tiden vi har tillsammns med nära och kära.
Mrs July: Ta hand med din väninna och ha tålamod med henne om det behövs. En av mina närmsta vänner dog plötsligt och inget blev sig likt efter det. Bara att vara ute bland folk var jättejobbigt, det kändes som att man inte hörde dit, som att man stod utanför hela världen som bara passerade i raketfart. Tror det tog ett år ungefär innan jag ens började känna mig något sånär ok när jag var ute. Det värsta var de som inte hade någon förståelse och alla nyfikna frågor från de som inte stod mig eller min väninna nära, det kändes inte som att de brydde sig utan att de bara ville ha något att prata vidare om med andra. Så ge din väninna tid och finns där även om hon inte vill prata om just det. Alla är olika men det var så jag upplevde det och de jag tyckte hjälpte mest var de som varken försökte få mig att glömma eller att prata om det utan de som bara lät mig vara som jag kände för och ändå höll sig i min närhet trots att jag knappt ville göra någonting av det som de så snällt försökte föreslå.
Julibrud - 06: Hur har du det?
Har du pratat med/varit på sjukhuset än?
Tänker på dig. Många kramar!
Emma!
hur blev håret???
Blev du nöjd.. känns det bra??
Detaljer!
Jätte nyfiken
Smurfen - det är inte förrän nästa vecka! Jag lovar att berätta allt då :) Hur har det gått för dig med serveringspersonalen?
Igår fick jag reda på att jag fick jobbet jag var på intervju för - yes!! :D Det är bara över sommaren men det känns jättebra ändå. Börjar på måndag :)
GRATTIS GUMMAN!!!!
Jag visste det, det är när man känner att det inte går så bra som man får det!!!
När skall vi fira detta??
När börjar du jobbba???
Är sååå glad för din skulllll... Bamselyckakramar till dig
PS. Jag tror det har löst sig:)
Såg, du börjar på måndag... hihihiiii
Hur blir det med egypten?