Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Nästa vecka passar mig bra! Är det onsdagen du menar smurfen?
Snappi, du är så välkommen!
Hej
Det var länge sedan jag skrev något har mest roat mig med att läsa alla er inlägg. Men nu är det snart dax för mig. Jag gifter mig på lördag! Tjohoo! Längtar verkligen dit nu för det känns som vi planerat i en evighet.
Ville bara säga lycka till, till er alla!
kram
Tejsan
Grattis och njut av den för den går (tyvärr) alldeles för fort!
kramar
Smurf
av den DAGEN skall det stå
Jo tjejer sedan så pratade jag med min makeupartist och hon ville att jag skulle gå hem till henne istället för provsminkning (vilket inte är fel) men så lade hon till att det är ju bra om jag vill köpa produkter av henne så hade hon de där. Men om det gör en sminkning så skall det väl hålla hela dagen?
Eller är det jag som tänker knasigt?
Läppstift (har jag köp som jag gärna vill ha den dagen)
*smurfen*, kolla bara upp vilket märke det är på produkterna hon har. Vissa märken är ju bättre och sitter längre än andra. Själv har jag hört att det ska fnnas en foundation från Trucco (tror jag märket heter) som ska vara helt fantastiskt bra och sitter precis hela dagen.
Själv har jag bokat in en tid för make up nästa vecka, då ska jag få lite tips och råd hur jag ska sminka mig (iom att jag kommer att göra det själv) och så ska jag köpa en del grejer så jag kan fylla badrumskåpet med en massa smink (= KUL! )
Tejsan - lycka till :)
Smurf - jag tänker precis som du, att sminket ska hålla hela dagen. Okej att man får bättra på läppstift eller glans, men resten borde väl sitta? När ska du provsminkas?
Just det, fika! Onsdag nästa vecka tror jag funkar bra för min del. Snappi, självklart är det okej att du hänger med!!
Trevlig att jagf får vara med i er gäng tjejer
Troligtvis kan jag på onsdag nästa vecka. Bror iofs lite på hur det går med flytten. Ska nämligen flytta nu till helgen
Snappi