Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Ocikatten Lycka Till!!!! Håller tummarna för fint väder med mycket sol!
Gomorron Tjejer! Jag vill inte sprida några neg vibbar härinne men jag känner ändå att jag måste få skriva av mig.
Det är som så att här känns det som om himlen har TRILLAT ner! Jag är en mycket positiv och glad tjej men just nu känns det bittert.
Häromdagen fick jag ett samtal ifrån min läkare ang mina röntgenbilder. Så säger han ja det såg ju fint ut" (Yippe tänkte jag och pustade ut) MEN vi har hittat en förändring, en KNUTA i underlivet! Har du inte kännt den innan? Nä det enda jag känner är smärtan i magen som jag har gått med i ett år och bollats fram och tillbaka mellan läkarna för de har inte vetat vad det är. Läkaren kunde inte heller säga vad det är för någon knuta.
Hur kan man ringa och säga så? Vad innebär detta? Precis detta behöver jag inte just nu. Två små barn på 15 mån och 3.5 år. Just nu när man planerar bröllop och allt. Jag vet att man inte ska måla allt nattsvart men just nu är det svårt!
Det tar ett par veckor innan jag får komma till KK och gå igenom undersökningen och det känns som en evighet!
En stor kram till er alla och hoppas att ni får en bra dag!!
Jag gifter mig den 10 juni 2006 kl 12.00i Malmö=)
Julibrud - 06 !
Hoppas att det inte är ngt farligt, oftast så vill de (läkarna) bara vara försiktiga. Skickar bamsekramar till dig
Ocikatten!
Lycka till imorgon samt glöm inte att skriva hur det har gått!
Julibrud -06
Förstår verkligen hur jobbigt det känns. Det är absolut inte inte ok att en läkare ringer och meddelar ett sådant svar på telefon. Ring till KK och berätta om din oro och försök få en snabbare tid.
Många styrkekramar och tankar till dig
*Smurfen* onsdag i oktober
Tack för er omtanke och kram det värmer.
Nä jag tycker inte heller att man tar något sådant per telefon. Man blev ju helt chockad för det var ju två budskap han gav.
Jag ringde KK igår och jag ska ringa dit igen i slutet på nästa vecka för då har de handlagt remissen och eventuellt kan man komma dit och prata med dem så att de kan förklara för en vad som har hänt och händer framöver.
*kram*
Smurfen och Ocikatten!
Vill bara passa på att önska er och era blivande män all lycka och jag hoppas att ni får en underbar dag i morgon!
Många kramar!!!!!
jajj@
tack, är inte så nervös med tanke på att festen är den 27 MAJ...
Smurfen, ni blir ju ändå lagligt man och hustru i morgon, det är ju ganska stort det med...
Ocikatten - stort LYCKA TILL imorgon!! Ni kommer säkert att få en underbar dag :) Och vilken tur ni har med vädret. Glöm inte att njuta massor och ha det underbart i Paris!