• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • jajj@

Lemice, vad har ni råkat ut för??

• *Smurfen*

Snappi, titta på andra länken som du skrev till mig på...

lemice!

Vad har hänt?

• Jea

Hejhej alla blivande brudar!

Blomsterstugan är till salu, det kanske är därför.

• pov

Ocikatten

Ville bara önska lycka till!!! Hoppas du hinner in här en sväng efter du gift dig så du kan berätta för alla nyfikna....:)
    Hoppas verkligen din dag blir som du har tänkt!!

Kram Veronica

• pov

Maja 75

När? Var? Hur?

Vi ska gifta oss samma dag!!!

Vi ska vara i Torna Hällestads kyrka och ha festen på Boklunden som oxå ligger i
    T.H. Vi har i princip allt klart, så skönt att allt på nåt sätt börjar falla på plats. Hur har du klarat all planering utan BT?? :D

• Ocikatten

Halloj Alla!
    Tusen tack för lyckönskningarna pov!
    Vi var och övade med prästen i kyrkan igår så det ska nog gå galant!
    Börjar bli lite nervös nu faktiskt...
    Vädret verkar ju bli lovande i alla fall!
    Sticker till Paris en vecka direkt på söndag så jag återkommer därefter.

Kram på er!
    /Katten

• hjartat73

Idag är det 3 månader kvar och inatt hade jag min första mardröm *skrattar*.
    Vi har beställt vigselring och ska hämta ut den i början av juni...och i drömmen hämtade jag ut den....den var i silver och stor,tung,ful med färgade stenar i (rosa, ceriseröda, ljusblåa och mörkblåa)....tur det var en dröm.....

• Svemerikanskt bröllop

Jag pratade med "vår" präst igår och han var så trevlig. Vad skönt det känns med det trevliga och hjälpsamma bemötandet vi får av de vi är i kontakt med. Jag väntar bara på att något ska gå riktigt galet och visa sig inte vara så enkelt och bra som alla får det att låta.

Snart återkommer väl mardrömmarna till mig också. För ett par månader sedan drömde jag att min m2b frågade om jag inte skulle byta till bröllopsklänning snart och då visade det sig att jag hade glömt att ta på mig den och vi var på väg till kyrkan. Det var liksom en jobbig känsla.

Lemice - vad har hänt med dig, din stackare. Sjukhus är bara roligt när man får åka därifrån.

• Svemerikanskt bröllop

Ocikatten - tänk att du gifter dig snart! Jag är ju en lipsill så jag gråter alltid mest på alla bröllop (även om jag inte känner brudparet särskilt väl) och ändå har jag inte förstått förrän nu vilken fantastisk grej det är.

Någon förresten som har koll på en kurs där man får lära sig att bara gråta en liten tår istället för störtfloder? Jag skulle verkligen behöva det. Vid ett dop nyligen storbölade jag också. Det är faktiskt lite pinsamt men jag kan inte hjälpa det.

• lillabunny

Lycka till imorgon Ocikatten!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3