Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Jag nervös??
Aldrig...
Ok, lite då!
Men nog mest för resan efteråt.
Kommer nog gå bra allt.
Men det är kul nu när det är så nära!!!
Ja, verkligen! Hur mår den blivande maken då?
Men då hade man kunnat höra av sig och be att få återkomma i alla fall...
Katten - du låter ganska lugn ändå :) Vart ska ni resa någonstans?
Trist Emma. Men ni kan ge dem till helgen så kanske det droppar in någon eftersläntare. En del kanske postar samma dag som är sista datumet.
Har man stora grejer på gång i sommar vet man det ju redan nu. Och ska man på bröllop vill man ju planera det i tid, även som gäst.
Fick också några svar jag blev besviken på. Den sämsta var en som sa att hon tyckte det var för dyrt att åka. Jag vet att det kostar en del att åka till Umeå men den som tackade nej är nog den av mina vänner som har bäst inkomst och mest sparat. T.o.m. studenter och arbetslösa har tackat ja (och det förväntade jag mig inte) och de vet inte ens om ännu att vi faktiskt har gratis boende till dem.
Jag förstår Emma!
Du får väl ge dem en snygg gliring när de väl hör av sig??!
Vi sticker till Paris på söndag, jag har aldrig varit där!
Blivande mannen går där hemma och muttrar över att jag är så stirrig så det smittar av sig på honom... *skratt*
Jag är nervös för att folk inte ska svara och ändå är det en månad kvar tills vi har OSA....
Hej! Tillbaka efter en halv Sverigeresa i helgen, kompismiddag i Linköping, bröllop i Sthlm och barnkalas i Göteborg. Nu är det maj! Mindre än en månad tills bröllopet! Galet!
~emma~ lyckades ni grilla mellan regnskurarna? Vi lyckades *ler*....
Ocikatten - vad härligt det låter med Paris, och väldigt romantiskt också :)
hjartat73 - haha, ja vi lyckades grilla i ösregn :D Fast det blev mer amerikansk barbeque eftersom ett lock var ganska nödvändigt! Men det kanske inte har regnat lika mycket här i Skåne?
Ocikatten: Avis jag blir..älskar Paris!!