Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Var på provsminkning igår och det gick kanon. Kan verkligen rekommendera Jenny Katura, en mycket trevlig tjej som var väldigt duktig. Jag är övertygad om att jag kommer bli en nöjd brud...
Ocikatten: Vad tar hon och kommer hon hem till en?
Hon tar 850:- och kommer till min frisör på bröllopsdagen. Provsminkning och körsersättning ingår.
Min svåger bad om ursäkt igår! Nu ser livet mycket gladare ut igen! Nu kan man börja planera igen och känna glädje!
Skönt att höra Julibrud-06!
Julibrud-06: Va bra!!
Var är alla idag?
Ingen som är uttråkad på jobb/praktik idag? Idag har jag att göra men inget akut. Efter 8 månaders superstress känner jag att jag blir apatisk när jag inte har kniven på strupen.
svemerikanskt bröllop, jag är uttråkad hemma, räkans det?
Ja det räknas. Men om du är hemma kan du ju njuta av våra bästa år, går inte det på TV fortfarande? Eller bylta på dig kläder, ta med en bok och gå till Bo 01 och sitta där och läsa. Tänks å många bra idéer man har när man inte kan göra det.