• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Svemerikanskt bröllop

Sorry för att jag är så anti, jag är possitiv i övrigt... (nu ljög jag).

Ocikatten: Hade du gjort provsminkning? Visst är det roligt när det blir bra? Jag skulle vilja testa lite olika frisyrer och se vad som passar bäst, det är ju svårt med bara bilder.

• Puh76

Jag är inte så uttråkad idag...!!

Det är ju fredag!

• Svemerikanskt bröllop

Eller hur? Fredag är faktiskt veckans bästa dag. Helgen som komemr är dessutom TRE dagar lång!!!

Det verkar dessutom som att det blir riktigt vårväder.

• Julibrud - 06

Har precis hämtat sonen på dagis! Åh jag blir så kanonarg på alla regler som finns. Idag skulle de ha utedag med snitslad bana, medaljutdelning OCH korvgrillning.

När jag hämtar han stortjuter han för då får inte tre timmars barnen någon korv men alla de andra barnen får. Hur kan man göra sådan skillnad på barn och hur förklarar man det för en treåring??

Dessutom hade jag tom fått en lapp där det stod korvgrillning på.
    Slutade med att jag fick köra till korvkiosken så han fick sin korv i allafall och glad blev han.

• Svemerikanskt bröllop

Julibrud: Ska tretimmarsbarnen inte få korv så får de väl grilla den efter att de har gått hem. Det är väl ytterst sällan som de barnen stannar efter klockan tre? Och du borde ha fått information.

Jag gissar att det inte är lätt att tänka på allt som dagisfröken men hur de kan ge någonting att äta till vissa och inte till andra så har det gått för långt. På "min" killes dagis blev han utan lunch OCH fick bara en halv smörgås till mellis för att han inte hade uppfört sig. De andra fick så mycket de ville. Jag tycker att det är skandal att de gör skillnad vid matbordet. (tro inte att jag är en gnällkärring, jag tycker bara att saker ska gå rättvist till, jag kanske är som en treåring)

• Ocikatten

Svemerikanskt bröllop: Alltid kul när man känner förtroende när man är i någon annans händer!
    När det gäller hår så fönade min frisör mitt hår lite, drog samman det och berättade väldigt målande hur det skulle bli så jag är nöjd med det. Väldigt mycket pengar annars att göra uppsättningen två gånger...

• Ocikatten

Förresten! Det var provsminkning jag var på igår för att förtydliga!

Vad är det för jobb du söker Svemerikanskt bröllop?

• Svemerikanskt bröllop

Jag söker två typer av jobb, administratörsjobb och mer kreativa jobb hemmahörande på exempelvis marknadsavdelningar.
    Idag har jag ett rätt ok jobb med många stimulerande uppgifter men jag har svårt att förstå sättet företaget drivs på. Det naturliga steget för mig nu hade varit att jobba för at överta mer ansvar men jag vill inte ta ansvar för någonting jag inte tror på. Då föredrar jag att jobba med "småsaker" i bakgrunden tills ajag hittar ett annat företag, jag vet att det finns och tror jag komer att hitta det men jag blir så otålig.

• Ocikatten

Ok, du bor i Malmö-området va?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3