Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Nu har jag oxså beställt min brudbukett kommer att betala 400 kronor för den inkl. den blomman som m2b skall ha på kavajen, så nu har vi beställt en jätte stor dek. blomma till vårt bort samt lite till de övriga borden...
Då har vi ordnat tårta
hår/makeup
Brudbukett
mat
fotograf (skall träffa honom på tisdag)
videofilmare
sprit (tyskland)
Serveringspersonela -nepp... m2b får servera grrrr....
hotell bokad
Snappi
visst är det skönt när fler och fler bitar börjar falla på plats!
hjärtat73 fick du mitt sms igår kväll dvs. samtliga?
Maja75
välommen!
Smurfen, det verkar som att du har rätt så bra ordning på det här nu. Säg till om det är något du vill ha hjälp med, jag kan ju tex ställa upp som serveringspersonal om du vill. Hoppas att allt är bra, kram!
jajj@ du skall vara med å fira oss inte arbeta!!!
Vi skall nog lösa detta, men hur... som sagt annrs så får m2b servera... och om man ser det från den ljusa sidan så blir det gratis
Smurf!
Skrev just i den andra tråden, som sagt var om det krisar så ställer jag upp. Jag kommer ju vara med i alla fall då. jag tror nog inte att du kommer vilja att han serverar...
Skriver in mig själv i listan eftersom jag inte var med innan. Hoppas att det är ok.
2006
6 maj - Ocikatten
27 maj - lillabunny
27 maj - *Smurfen*
27 maj - pov
27 maj - Maja75
3 juni - HC
1 juli - ~emma~
1 juli Penny28
15 juli - Bettan,Skåne
15 juli - Puh76
15 juli - Julibrud - 06
15 juli - mrs July
22 juli - Lemice
22 juli - Snappi
29 juli - Svemerikanskt bröllop
5 augusti - hjartat73
12 augusti - fru tybergius
26 augusti - Glücklich
2 september - Abbes
4 oktober - onsdag i oktober
2007
? augusti - 79a
? augusti - jajj@
29 September - *Stine*
Smurfen: Ja det är så himla skönt när saker och ting börjar falla på plats. Var har du beställt din brudbukett? Hur ser den ut? Min kostar nämligen ganska mkt mer än din. Tänkte bara om jag kanske har fått ett för högt pris?
Snappi !
www.blomsterstugan.se
en jätteduktig tjej!
Hej hej tjejer..
Sitter här halvtdöd.. Kom hem från sjukhuset för en timme sen..
Har opereats igen... ingen ork, kan knappt gå och har så mycket kvar att planera...
O min stackars m2b kom ut från sjukhuset efter det att han brutit benet igår...:( fan allt känns så, uschh...
Vi har verkligen inte haft turen med oss...
Aå fort jag sätter mog för att försöka få lite gjort så kommer smärtan tillbaka....
Ohh vad gnällig jag känner mig...
Hoppas att alla ni tjejer har det bra!!
Lemice: Låter inte alls kul..vad har du opererats för?
Smurfen: Det gick inte att komma in på den adressen www.blomsterstugan.se
Är det någon av er som har gjort festprogram och vigselprogram? Jag tänkte bara om jag kunde få titta på era och få lite tips och ideer
zetterlundhelena@hotmail.com