• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • hjartat73

Julibrud - 06 du låter som en fighter men ligg på lite annars vänd dig till ett annat sjukhus...det är ju fritt vårdsökande. I värsta fall gå till
    KK-akuten och klaga på smärtor så lär du slippa vänta i flera månader på ett svar.

Kramar

• hjartat73

Kom på en saker jag skulle behöva svar på och jag har nog frågat en del förut men glömt allt igen....tyvärr...

Vilken mascara använder ni? Vilken foundation använder ni?

• Julibrud - 06

hjartat73 onsdag i oktober

Tack tack tack ni kan inte ana hur mycket er support betyder för mig!

Jag tror att jag ringer KK i veckan som kommer och klagar på smärtor för det är något som jag HAR! Så då får man kanske en tid innan. Skönt om man inte får det ihop med bröllopsklänning och allt annat som kommer den sista månaden.

Annars så knåpar jag fortfarande på vigselprogrammen och festprogrammen samt placeringskorten. Det är ju inte bara ett man ska göra...puh!

hjartat73 Av foundation så använder jag Max Factor Colour Adapt. Den är jättebra men dyr! Mascara använder jag Isadora Build up, den är också bra.

*Kram*

• Puh76

hjartat73: Jag använder Mary Kays produkter.

• hjartat73

Julibrud - 06 sök i Lund istället så du inte får samma läkare som tycker du ska vänta osv.

• Bettan, Skåne

~emma~: jättegrattis till jobbet Hoppas du får tid till ev. bröllopsresa.

Sakta men säkert kan man nu boka av lite på "att göra-listan" , har bokat en vit gammal Rolls Royce som transport från kyrkan och har även ett fem-mannaband på gång (som ska spela på festen), men shit alltså vad dyrt att blir!!!

I veckan nu ska vi träffa kocken och bestämma menyn (ev. få provsmaka )
    Förresten ska göra håruppsättningen på O´dromen, har aldrig varit där men har hört himla gott om stället, någon av er som vet nått mer?

Nu ska jag ut och fortsätte "påta" i trädgården, ha det bra så länge

• Puh76

Bettan: Var hittade du bilen? Är på jakt nämligen!!

• Bettan, Skåne

Phu: det är en bilförmedling i Lund, tror adressen till sidan är : www.bfm.nu
    Fanns faktiskt en del att välja på tycker jag, men kanske lite dyrt.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3