• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Lemice

*smurfen*

Skrev just till dig i den "orientaliska tråden"

• lillabunny

Har varit och inhandlat ett vitt paraply inför nästa helg nu. Hoppas i mitt stilla sinne att det ska bli uppehåll nu bara för att vi har ett paraply! Längtar! Ska bli så kul!

• Lemice

lillabunny *smurfen*

Håller tummarna för fint väder nästa helg!!

• mrsJuly

Hej!Svemerikanskt bröllop och hjärtat, Tack för uppmuntran! Mår bättre idag. Det går riktigt snabbt med kryckor nu! Spelar faktiskt i herrkorpen med min blivande. Jag har varit den som spelat fotboll mest av oss två....ja, ja..kommer nog vara det i framtiden också. Har ju spelat sedan jag var sju. jo...det kan ta ända till bröllopet innan det är läkt,inre ledbandet uttänjt, måste träna styrketräning. DET BLIR BRA!!!(känner ju det på mig)

lillabunny och *smurfen* - jag tror och hoppas på fint väder till er! *hoppas*

Puh 76 Ha det så bra i Spain...Hur länge ska du vara där?

Bordsdekorationer...köpte i feb. blockljus och små värmeljus hållare i frostat glas...ska ha murgröna på borden och några vita rosor. Liksom kramsar runt blockljusen som slingrar sig vidare...
    Ska ha några gröna servetter...

Japp! Tårtan är fixad, även den med vita rosor och murgröna, smaskig!. Hur ska era se ut och smaka? (smaken är dock viktigast för oss..)
    Trodde aldrig att jag skulle bry mig, men..det är ju kul!

När är det fika igen? Vore kul att träffa er live! Kramar!

Ps. Blev lite låååååångt inlägg.....

• Lemice

mrsJuly

Vi har beställt vår på Ultimate Cake
    Kommer ha Lime botten+vhoklad botten med citron eller passion fyllning...

Vad ska ni ha för smak??

• lillabunny

mrsJuly: Vi ska ha en hallonmoussetårta med chokladbottenoch vitt chokladöverdrag från Dufvanders konditori i Kristianstad. Gudomligt god!

• lillabunny

En vecka kvar idag! Ska bli så kul!

• hjartat73

Har idag varit och titta på en bröllopsdukning i vår lokal...man blir helt till sig...

• ~emma~

Hur gick det hjärtat?? Känns det som att det börjar närma sig? :)

• Glücklich

hjartat73
    Hur såg det ut!?!?!? Fick du några tips du kan dela med dig? Tog du foton? Är sååå nyfiken!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3