Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Ja, hur var det hjärtat? Funkar er tanke med hur ni ska ställa borden och så? Var de trevliga?
hjartat73...du har mail...
Jan är alltid lika trevlig...
Nu känns det väldigt nära....och vi har nu efter många om och men bestämt oss för att ha en brudbåge....
Appropå tårta.. Vi har bokat tårta och ställning men inte bestämt vad som ska vara i den elelr hur den ska se ut. Vi måste bestämma oss i juni så det får bli ett uppdrag för familj och vänner med god smak.
MrsJuly: Spelade också fotboll förut och trodde i min enfald att jag forfarande var ganska ok så jag och min sambo gick ut för att spela en kväll och så visar det sig att jag är superdålig. Kunde kanppt skjuta och fick ont i vristen flera dagar eftereåt, men det var kul ändå.
Hej Tjejer!
Är det någon som vill med å fika på tisdag 23 maj?
De som kan är
Smurfen
Hjärtat73 (lite osäker)
Ruthie
Fler?
Kan inte fika denna gången heller... Ska på en kompis disputationsfest! :)
Smurfen, jag kommer också!
Hej Tjejer!
Är det någon som vill med å fika på tisdag 23 maj?
De som kan är
Smurfen
hjartat73
Ruthie
jajj@
Fler?
Jag måste använda min tisdag till att handla nya kläder, framförallt byxor men kanske också en kavaj. Ett måste som inte är tråkigt
Men dessvärre blir det ingen fika den här gången
Hej på er!
Alltså jag är så himla glad för trots att det är en vecka kvar nu innan osa för inbjudningarna går ut så har nästan alla hört av sig och otroligt nog kommer nästan alla!!! det är fortfarande lite osäkert med två,tre par men jisses, och jag som nästan hade räknat med att många inte skulle komma, kul iallafall
Igår träffade vi kocken för att tillsammans kunna välja meny, verkligen jättekul då vi fick vara med och påverka så mycket, sambon lyckades också se till så att vi får provsmaka menyn innan, he,he...
Förresten någon som har tips på vart man kan få tag på ett vitt paraply i Malmö?