• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • ~emma~

Julibrud - 06 - låter bra med dina positiva tankar. Tycker du gör rätt som reagerar mot läkarens agerande, det var helt fel av honom... Kram!

• ~emma~

Tack förresten för gratulationerna. Jag börjar ju imorgon bitti så jag är lite nervös :) Puh76 - det är en projektanställning inom kommunen. Fina inbjudningar förresten!

hjärtat - jag använder Cliniques foundation, rätt dyr men jättebra, speciellt för min känsliga hy. Mascaran jag har nu är Isadoras Power mascara, men jag tänkte testa Helena Rubensteins nästa gång, den har fått jättebra kritik. Det är inte lätt att hitta i sminkdjungeln :)

• hjartat73

Vilken av Helena Rubenstein?

• ~emma~

Jag tror att den heter Generous.

• Puh76

Bettan: Jag har kollat det men de har det mesta bokat i Malmö.

Emma: Tack och lycka till på nya jobbet.

2 månader kvar idag..hua!!

• Svemerikanskt bröllop

~emma~stort grattis. Då är din första dag idag. Så roligt för dig. Några tips att ge inför en anställningsintervju?

Ser också att ni pratar om makeup. jag har använt mary Kays founation och den är jag jättenöjd med. Jag har köpt Helena Rubensteins mascara men det var inte generous och jag är väl inte helt nöjd med den jag valde. Den blir fin när du målar på den på morgonen men när jag är hemma igen på kvällen har den liksom fällt en del så "topparna" på fransarna är inte målade. Jag har haft andra som har suttit bättre och kostat mindre men som inte har gett lika fint resultat. Funderar på att även prova Mary kays mascara. Hade den bara under några få timmar innomhus och tyckte den verkade bra men man vet ju inte förrän man har utsatt mascaran för lite väder och vind.

• *Smurfen*

*suck*

Varför upppstår det så mkt problem vid bröllop, när man skall ha det som bäst och trevligast så dyker folks dåliga sidor upp. Man tar inte hänsyn till brudpar utan alla skall ha ngt att säga till om...

• *Smurfen*

Jag menar skit i hur vi mår bara alla andra får säga sitt och bråka hej vilt...

• jajj@

Smurfen, vem är det som bråker med er???

• jajj@

Förresten tjejer, pratade vi inte om att fika på onsdag?? Vilka kan komma? Det vore kul att se så många som möjligt, för nu var det ett tag sen sist.

Fika onsdag 17/5, coffee maniac

jajja (kommer i alla fall och vill inte fika själv)
    emma (har jag för mig kunde komma)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3