Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
bettan Skåne: Kommer du att komma till café Maniac 18,30?
Jag ska försöka komma före klockan sju, det beror lite på när vi är klara med middagen. Kommer så fort jag kan efter halv sju!
jajj@ skall m2b titta på fotboll ikväll, det är ju en viktig final har jag fått höra hemma
Ikväll är nog den stora matchen alla har fotbollsintresserade har väntat på. Om jag inte är helt ute och cyklar är det Arsenal och Barcelona. Jag tänkte inte se den men min m2b försöker fundera ut hur han ska hinna hem från sin egen fotbollsträning innan matchen börjar. Inte läge för att be honom hämta mig från fikan med andra ord.
Svemerikanskt bröllop
helt rätt, idag skall man nog inte be dem om ngt... eller så skall man passa på att be demom saker idag , de går väl med på allt så att de kan återgå till matchtittande sedan.
;)
Eller hur. De är rätt ofta mmmm är svaret. Ibland provar jag ringa till någon i familjen men de är likadana som min sambo. Jag tycker bara det är kul när jag känner någon som spelar och jag känner inte någon i varken Barcelona eller Arsenal
Smurfen
Jo han ska kolla på matchen med maittias.
svemerikanskt bröllop: jag kan vara där 18,30, du med? kan nog inte stanna så länge nämligen.
Tack för idag tjejer! Jättetrevligt som alltid :)
Jag kan förresten åka på smekmånad ändå, wihiiiii :D :D