• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • H.C

Jag måste hoppa fikat då jag är i Örebro med jobb. Tycker jag har varit där mycket sista tiden. Det känns inte som om jag har tid riktigt med det denna gången. På lördag är det bara tre veckor kvar så tiden rinner iväg tycker jag. Men jag tror att alla inköp är färdiga i alla fall.

Ha det gott tjejer.

HC

• Svemerikanskt bröllop

Hur går det tjejer?

*smurfen* din fest börjar närma sig, har allting löst sig nu?

Jag har fått bilder av en fotograf som jag är rätt nöjd med. Känns som jag måste boka nu så vi inte står där utan men jag är visst både kräsen och snål. Hittade två som var jättebra men dyra, det hela skulle bli mellan 20.000-40.000. Är det inte hutlöst? Den jag har hittat nu har sagt 2.000 kronor och vi verkar ha samma smak. Vi har samma fotoubildning i bakgrunden också men han hade vidarutbildat sig så jag förväntar mig mer av honom. Kanske sulle återuppta fotograferandet själv

• Svemerikanskt bröllop

Ser att ni ska fika på onsdag, jag skulle tycka det var kul att komma men jag har ganska mycket planerat på kvällarna nästa vecka så jag får avböja.

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, i så fall så kan du få fota på mitt bröllop.

• jajj@

Japp, hjärtat, sån är du.

• *Smurfen*

Lemice!

Vad hette den låten som du skrev in för ca. 1-2v sedan samt kan du klippa in textlåten igen samt artisten, vore jätte tacksam!

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - ja det låter verkligen hutlöst med 20-40000! Hur kan de egentligen kräva så mycket? Så du är fotoutbildad? Det visste jag inte :)

• Svemerikanskt bröllop

Jag ser mig själv inte som fotoutbildad för nu var det så länge sedan så jag har glömt mycket och inte praktiserat heller. Jag gick Mediagymnasiet och hade foto, exponering och grafisk formgivning som huvudämnen under tre år. Vissa saker är jag jätteosäker på medan andra saker känner jag mig väldigt trygg med. Retuschering är jag inte så bra på heller, gör bara enklare bildarbeten på jobbet. Om jag var er skulle jag inte lita på mig nu. När jag får mindre att tänka på i framtiden ska jag gå en fotokurs igen och börja praktisera lite men det lär dröja.

De flesta ställen i Umeå hade höga priser och alla är inte värda de pengarna, jag har blivit fotad hos dem tidigare. Det är väl dålig konkurrans och vi måste ta alla bilder genom dem och vi vill ha massa massa bilder så vi MÅSTE få rättigheterna till dem. Den ena som jag hittade var en superduktig tjej men hon jobbar i Frankrike så då måste vi betala hennes biljett också samt att hon var ganska dyr men med hennes meritlista förstår jag det.

• Svemerikanskt bröllop

jajj@ jag skulle gärna fota dig om jag trodde att jag kunde. Men du vet, jag är perfektionist och hatar att göra saker jag inte tycker blir bra. Elelr till och med perfekt. Det finns inget värre än att titta på något jag gjort och se att jg hade kunnat göra det bättre men det händer tyvärr rätt ofta

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3