Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Jajj@
Förlåt för sent svar, har inte hunnit titta in på länge. Kommer alla andra vid 18? I så fall kan jag tänka mig att stå över fika idag och försöka vara med en annan gång. Alternativet kan vara att vi ses kl 17.30 (så behöver du inte vara där allt för tidigt). Kan tyvärr inte vara kvar längre än till kl 18. Jag titta in vid 17.30. Är du där då jajj@ så tar vi en fika, annars är det inte hela världen. Ska hålla ögonen öppna för framtida fikor...
Då kommer jag dit kl 17. 30.
Om du vill alltså, men om du hellre vill åka hem så är det fullt förståligt.
Okej, vi kan ta det en annan gång. Jag håller ögonen öppna. Hoppas ni får det trevligt i alla fall. Är ledsen att inte jag kunde stanna så länge. Vi får ses en annan gång tjejer!
Kram!
Hoppas du hinner se detta jajj@, men jag hoppar alltså över fikan idag.
Abbes, det blir nog fler fikor om jag känner oss rätt.
Tack för fikan igår tjejer, lika trevligt som vanligt
Kramar
Håller med!
Håller med!
Nu åker vi bort ett tag vilket innebär att jag kommer vara utan dator därför vill jag redan nu ge MASSOR av lyckönskningar till Smurfen och lillabunny på lördag, hoppas att allt kommer gå jättebra