• brud sept.06

9 September var är ni?- del 2

Ja, då stängde "vår" tråd av, välkomna till del 2.
    Hoppas alla hänger på denna!
    Listan på den 9 september innan den blev avstängd:
    Hon
    Kardemumman - Askersund
    brud sept.06 - Ingarö
    Molle80 - Malmö
    bridee
    Welma - Örebro
    A&M
    Oskars fru - Umeå
    september bride - Nässjö
    septemberbrud-2006 - Falkenberg
    ~höstbrud~ - Vaxholm
    MeiLi - Kalmar
    Bluewolfie - Malmö

Hoppas det går bra med allas planering.
    Hittade ett par super snygga skor förra helgen som bara var så rätt!
    Var och kikade på bil i veckan och fann det vi sökte; en silvergrå Rolls Royce, riktigt läcker!
    Skönt när man kan ta en sak i taget och inte behöva stressa upp sig.

• Svar på tråden 9 September var är ni?- del 2
  • Meddelande borttaget
  • Blivande fru G

Här är en till, förstår inte hur jag lyckats missa denna tråd...

Hon
    Kardemumman - Askersund
    brud sept.06 - Ingarö
    Molle80 - Malmö
    bridee
    Welma - Örebro
    A&M
    Oskars fru - Umeå
    september bride - Nässjö
    septemberbrud-2006 - Falkenberg
    ~höstbrud~ - Vaxholm
    MeiLi - Kalmar
    Bluewolfie - Malmö
    Snart Fru F - Kungsbacka
    Heda - Falun
    Redo - Örebro
    Vill stå brud - Stockholm
    Sandra77 - Stockholm
    kabo - Uddevalla
    *cissi* - Stockholm
    Noiva - Malmö
    Aquawoman - Jakobstad, Finland
    summerjune - Stockholm
    Starck- Smålandsstenar
    Blivande fru G - Karlskrona

Kardemumma: vi köpte också hus i våras och flyttade för 6 veckor sedan. Fantastiskt roligt, men bröllopsplaneringen har legat lite på is... På söndag ska vi posta våra inbjudningskort. Nästa sak på listan är musik till solisterna. Och sen måste vi försöka ta reda på vilken präst det blir och boka in ett vigselsamtal. Eftersom vi bor i Stockholm får vi ta semester och åka ner.
    Ärligt talat, det jag längtar efter just nu... det är bröllopsresan;)

• ~höstbrud~

Hej tjejer,

Vi har OSA i morgon 9/6!
    Det är ca 15 gäster som ej ännu svarat.... annars har det gått bra bara 4 gäster som tackat nej av 82 totalt. Idag bjuder vi in några från vår reservlista...

Ganska skönt att ha hela sommaren och fila på bordsplacering, festprogram, vigselprogram mm.
    För i augusti är det tänkt att mesta skall vara klart så att vi kan ha en lugn månad innan den stora dagen =)

• brud sept.06

Idag är det precis 3 månader kvar innan vi blir fruar allihop!!!
    Ja, dagen med stort D närmar sig med stormsteg, känns som om tiden bara rusar iväg...
    Ha en underbar helg!

• Becazinha

Ja rusar är rätt ord... har hamnat i nån sorts dvala... och tiden springer ifrån mig. Men tänk ändå... 90 dagar hihihi. Går det bra för er andra?

• Kerin

Vad olika vi har kommit allihop Jag satsar liksom Blivande fru G på att posta inbjudningarna i helgen och en del av er har OSA idag! Vi har iofs spritt vårt datum bland släkt och vänner så alla vet nog om vilken dag det är.

Jag har kickat igång lite denna veckan iaf, bokat fotograf och säckpipespelare samt bokat tid hos sömmerska och guldsmed, men jag blir så stressad när jag läser här att jag nästan får ont i magen

• aquawoman

Hejsan brudar! Ja dagen D närmar sig

Du Misselina behöver absolut inte att ha magont...inte än iaf. Vi har som du spritt ut vårt datum så de flesta vet om det redan. Våra inbjudningar ligger halvfärdiga i ett skåp så här är det nog huvudvärk och magknip snart

• Becazinha

Vi ska oxå posta/dela ut inbjudningarna nu till helgen, och hoppas det är lagom tid för folk att fundera ut om de kan el ej, de flesta vet redan om att det blir bröllop i september. Jag har flera "borden" att ta tag i... *suck* ... ska ringa frisören idag iaf, så har jag gjort nåt vettigt förutom inbjudningarna.

• Snart Fru F

Kabo - ja jag har ett mönster; McCALL´S evening elegance M4450 (klänning och bolero). Beställde det i en tygaffär, det borde du också kunna. Kostade 89 kr tror jag. Jag har ju klippt i min annars kunde jag väl skicka den när jag är klar...

• Kabo

Kan ju se om jag hittar det någonstans. Finns strl 38/40 kvar på mönstret om det vore så?

Svar på tråden 9 September var är ni?- del 2