• brud sept.06

9 September var är ni?- del 2

Ja, då stängde "vår" tråd av, välkomna till del 2.
    Hoppas alla hänger på denna!
    Listan på den 9 september innan den blev avstängd:
    Hon
    Kardemumman - Askersund
    brud sept.06 - Ingarö
    Molle80 - Malmö
    bridee
    Welma - Örebro
    A&M
    Oskars fru - Umeå
    september bride - Nässjö
    septemberbrud-2006 - Falkenberg
    ~höstbrud~ - Vaxholm
    MeiLi - Kalmar
    Bluewolfie - Malmö

Hoppas det går bra med allas planering.
    Hittade ett par super snygga skor förra helgen som bara var så rätt!
    Var och kikade på bil i veckan och fann det vi sökte; en silvergrå Rolls Royce, riktigt läcker!
    Skönt när man kan ta en sak i taget och inte behöva stressa upp sig.

• Svar på tråden 9 September var är ni?- del 2
  • lindamarias

:) idag har jag beställt min brudbukett :) e så glad - o sen har jag köpt papper + kuvert till inbjudningarna så nu ska dom skickas ut rätt snart.... skönt å pricka av saker på "att-göra"-listan!

• redo

Åhhh har fortfarande inte tagit mig för att ta mig upp på stan och leta fina papper till inbjudningarna, har varit så ruttet väder se senaste två dagarna och innan det har vi haft fullt upp med att gräva hål i marken för altanbygge och byta däck och vaxa bilen och hälsa på svärföräldrar och och och...men imorron, då jäklar ....

Lindamarias: vad blev det för något då, både i blomväg och pappersväg??? *nyfiken*

• Meddelande borttaget
  • redo

Welma:
    Har fått vår offert från Adler´s nu, 390kr per kuvert för en lyxig grillbuffé med italienskt stuk på förrättsbuffén samt en smaskig sorbet i glas till dessert. Vi blev liiite småsura då alkoholen kostade 5 kronor mer helt plötsligt, inte mycket pengar men en principsak. Ska höra varför det blivit så och så tänker vi banta förrättsbuffé så det totalt blir 350 istället. Annars är vi jättenöjda! Hade ju lovat o berätta så

• lindamarias

redo: det blir sand-färgat papper till inbjudningskorten, sen ska vi ha sigill i guld med hjärt-stämpel - två hjärtan :) har inte provstämplat ännu för väntar ännu på stämpeln så jag hoppas det går bra när vi väl sätter igång :o får nog öva lite innan :p

i blomväg blir det en bukett med mörkt röda rosor och mörkt röda kallor - kan maila en bild om du vill se :) jag tror den blir fin - e supernöjd med min florist som verkligen lyssnade på mig när jag kom in till henne.

idag fick vi även servetter som jag beställt med tryck på - vinröda med guldtext. De är såååå fina - nu känns det verklighet allt det här med bröllopet :) helt underbart!

ha en skön kväll allesammans!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Kerin

Hej tjejer,

en till 9/9 här. Har drabbats av tokångest angående inbjudningskorten nu Jag bytte jobb i februari och nu har vi flyttat från lägenhet till hus strax före påsk, och jag har inte haft tid alls att fundera på bröllopet. Men i helgen ska vi bestämma inbjudningskorten, så ska jag handla nästa vecka tänkte jag!

• starck

Hej får man vara med här???
    Vi har lyckats boka allt förutom MAT,
    det är ju kanon svårt vad man ska ha, det blir trerätters, men vad det är frågan.
    Kan någon hjälpa mej med ideér till förrätter.

Svar på tråden 9 September var är ni?- del 2