• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Tjejen i Läjet

Annaglitter: Vad roligt!!!!!!! Har du bid så man får se hur de blev?

• Stefans fästmö

Shakti & Tjejen i Läjet: Vad kul! :D Är de oxå födda runt -75, eller? Verkar vara vanligt namn i den årgången...

• Pumpkin

Jag har två positiva saker att dela med mig av idag!

1. Min M2B ska bjuda ut mig på hemlig dejt nån gång idag eller imorgon

2. Vi har nyss bokat en lyxig natt på ett jättemysigt hotell i Göteborg

• Shakti

Stefans fästmö: Beror på om -80 räknas som i närheten???

• Halta Lotta

Jag läste ett inlägg om etikett vid bröllop och förstod plötsligt att inte egotänka så himla mycket på vad jag vill ha av brölloppet utan att göra det bra för gästen, för då blir det en bra fest, och det är ju det jag vill. En STOOOOR sten föll från mitt bröst.

Har varit så himla himla självupptagen i mitt planerade (min m2b har gnölat lite om det), och "göra som jag själv vill"-tänkandet! Jag vill ge en stor kram till er alla som verkligen skriver vad ni tycker och ger ärliga och eftertänksamma råd i stället för den lite välmennade artigheten! Jag har fått helt ny energi för vårt bröllop! Det ska bli så kul nu!

• *BlushingBride*

Stefans fästmö och Shakti
    Jag är också Stefans fästmö!

• l i s a

Den där stefan verkar ha fullt upp han

• Stefans fästmö

Shakti: Tja, det får det väl göra! ;) Är själv 80:a o har inte intryck av att det är ett jättevanligt namn i min årskull, medan m2b alltid har haft minst en till Stefan i klassen!

BlushingBride: välkommen i "klubben"! :) Vi kanske ska starta en egen tråd, "vi som är förlovade/gifta med en Stefan"? :D

lisa: ja, han ränner nog omkring... ;)

• Liljekonvall

Mi@ - Jag håller verkligen med dig. Klart man ska peppra varandra! Om man inte har något snällt att säga så behöver man inte skriva något. Sedan är det klart att vissa trådar spårar ut, men det gör inte så mycket, bara kul om någon/några klickar och hittar något att prata om - tycker jag i alla fall!

Ha en underbar helg, och njut!

• Elnus

Glada nyheter! Våren är på intåg! Idag när jag gick till jobbet såg jag en backe full med krokusar, blå och gula som stod och lyste mot mig genom regnet! Hurra!! Våren!

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)