• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • annaglitter

förlåt sommarbrud men...
    secret box...inte sekret... :)

• Elnus

glada nyheter! Jag har ÄNTLIGEN hittat en klänning!! Den är underbar, och sömmerskan som ska fixa till den är superbra så jag kommer att vara så fin!! Har varit så ledsen över att alla klänningar jag provat visat alla valkar och dolt allt vackert på mig. Denna är tvärt om!! Den döljer allt negativt och "higlightar" det som är fint! Är superglad!!

Dessutom har vi hittat en ny lägenhet och ska flytta snart!! Det känns så roligt, som om allt vänder nu! HURRA!!! Nu ska jag bara klara av mina studier oxå så kommer allt att vara perfekt i sommar! JAAAA!!!

Är dessutom jätteglad över den här tråden. Det är så bra att gå in här och läsa alla positiva saker som händer och dessutom få dela med sig av sitt eget! :)

• helenekl

åhh. jag har hittat en tjej som gör naglarna för 300! en vän som gör buketten gratis samt massor med hjälp av nära o kära!
    TACK alla som hjälper oss!

• Stefans fästmö

elnus o helenekl
    vad kul, grattis till er !

själv har jag oxå en glad nyhet; min lillasyster blev jätteglad när jag frågade om hon vill vara min brudtärna, och sa ja! Dessutom är hon jätteengagerad i bröllopet, fast det är över 1 år kvar, o har massa pyntidéer! :)

• JlovesM

Idag har vi haft riktigt vårväder här, och lille sonen (8veckor) kunde ligga ute och sova i sin vagn.... då blir man på riktigt gott humör, eller hur?

• Mi@

Skickar bara upp tråden då det känns som om den behövs mitt i alla påhopp!

Mitt roliga idag: Dottern som haft magsjuka har inte kräkts på över ett dygn nu! Lillan verkar vara på väg att bli frisk igen!

• annaglitter

Mi@
    Å vad skönt
    Hoppas hon blir helt frisk snart. Magsjuka är så himla jobbigt!!
    Sambon fick vinterkräken/influensa i vintras, hjälp! nu finns det inget som blir jobbigt att visa varandra mer...

• Hhanna

mi@

hoppas att vissa tagit till sig av de du skriver. skönt att se någon som "brinner" för ngt som man kan diskutera..
    önskar en trevlig påsk

• Mi@

annaglitter: Tack! :_) Ja hon är då pigg idag med. Men nu är m2b illamående, men lillan är i alla fall rätt frisk! Och jag med!

Hhanna: Skönt att höra att du känner så! och att detta uppskattas.

Trevligt påsk på er också!

• Bluebride2006

här går planeringen trögt, mest för jag har blivit dunderförkyld med jobbig hosta å nu har jag smittat ner min m2b oxå

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)