• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • MrsGlantz

Hej allihopa!
    Ville bara inleda med att säga att jag håller med Mi@ i trådstarten!
    Sen ville jag bara berätta hur käääär jag är!! Vi har varit tillsammans i 8 år och vi längtar så tills oktober då vi äntligen får säga ja till varandra. Nu är min m2b borta en långweekend, och för en stund sen ringde han bara för att säga att han älskar mig. Jag är såååå kär och det är så härligt att det bara blir starkare efter vad tiden går....

Ville bara skriva av mig lite, dela med mig av ngt härligt och samtidigt önska alla brudar och brudgummar lycka till i planering inför den stora dagen!!
    Kram på er alla...
    oj det blev lite långt...oouuppss

• MrsGlantz

ingen annan som har ngt roligt att förtälja :)?

• Briderella

Joho....

Vann en auktion på E-bay nyss....;)

• Shakti

Jag måste säga att jag är nykär i min m2b. Jag har haft lite kalla fötter och funderat på om det verkligen är så här jag vill ha det och det har inte varit så kul! Men nu har det hänt nåt och jag känner att det är självklart att det är detta jag vill. Är SÅÅÅÅ skönt!

• Briderella

en annan rolig sak som absolut INTE har med bröllop att göra...

Fröööölunda leder i hockeyn just nu ;););)

• Shakti

Briderella; Vad köpte du på e-bay då?

• Hur gör man ?

..och ännu roligare, Skellefteå är i elitserien igen ! ! !!

• Briderella

Shakti...

köpte som vanligt pärlor...är pärloman... gör egna smycken i mängder... fick tag i väldigt vackra swarovskikristaller till vettigt pris. ;)

• Pumpkin

Hur gör man ?

Jag hänger på din linje - Skellefteå är i elitserien

Är du från schtaaan?

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)