• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Bluebride2006

jag har gjort bordsdekorationer, men de har säckat ihop så jag ska knyta upp dem igen och hoppas det funkar att använda dem ändå

• Shakti

Bleubride: Hur har du gjort då? Hur ser de ut? Kanske man kan få lite tips...

• annaglitter

Tjejen i Läjet
    tyvärr inga bilder upplagda. Får se om det går att fixa till :)

• Mi@

Tack alla för era värmande utrop om denna tråd! Blir glad över att så många delar min uppfattning och är med och skapar en positiv tråd!

• annaglitter

Å mer roligt om inbjudningar

Fick ett mail från en av sambons vänners flickvän. Hon tyckte våra kort var ursnygga och undrade var vi gjort dem!!

Och hon är arkitekt och har koll på sån där!!

Tänk vad ett litet mail kan göra en glad. :)

• Hemligt ( fast inte längre)

Igår mötte en motorcykel på väg till jobbet och en när jag var på väg hem.
    Jag blev då väldigt glad iaf för nu kanske man kan börja våga tro att våren är på väg

• Mi@

Skulle jobbat idag, men fick ledigt! Mer tid åt bröllopsplaneringarna! Borde ta itu med placeringarna.

• JlovesM

En annan kul sak är att jag, som har varit riktigt rejält förkyld i två veckor (inte så kul när man har en sju-veckors-bebis som kräver all energi) äntligen känner att fökylningen börjar ge sig!!!

• annaglitter

Gruset på gatorna är nu bortsopat i innerstaden! Våren är på väg!!

• -sommarbrud-

Och jag har äntligen gjort min "Sekret Box" Morgongåva till min man. Kan tillägga att jag inte tyckt om min spegelbild på BRA LÄNGE....men jag skänner mig fantastiskt upprymd över att JAG tog klivet och detta var det roligaste jag gjort...ja! på år och dar.
    Det känns faktiskt som det inte bara är en gåva till min man, utan även en till mig själv.
    Tack för din underbara tråd.Kramiz

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)