• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Wire

Roliga saker:
    Vädret är jättefint!
    Snart är det påskledigt för de flesta.
    Min supersyrra fyller år på lördag.
    Vi beställde ring igår!

• Lyckligt gift!

Å i morgon tar jag tåget till Stockholm...ska hälsa på min älskling o röja hos honom inför flytten till GÖTEBORG!!!

• Briderella

Jag är glaaaaaad idag...

Ska äntligen få åka "hem" och mysa med familjen över påsk...saknar de som fasiken så ska bli så skönt att bli lite ompysslad och bortskämd av mamsen. alltid lite skönt även fast man börjar bli gammal.

hoppas ni alla får en trevlig helg, ät inte för mycket godis...tänk bröllopsklänning...;) (OBS! innan all kritik...det var ett skämt!!!!!!)

Vi ses på blåkulla. tar 11 kvasen dit i kväll

kram Blåkulla Maran

• chai

Bluebride2006
    är du helt säker på att dunderförkylningen inte är allergi? Det är pollensäsong nu och alpollen har totalt exploderat till höga halter på ingen tid alls där jag bor... insåg det idag när min jobbiga förkylning försvann när regnet kom... så nu blir det allergitabletter istället för att gå och känna mig förkyld...

Positiva saker:
    * Tussilagon har kommit upp där jag går till och från jobbet!!!!
    * Imorgon är det långfredag och sovmorgon...

• Bluebride2006

chai......här har snöns just försvunnit, så inga tussilago här inte. Nej, jag har ingen allergi mot albollen, finns inga här helller för den delen, däremot har jag nog gräspollen, men tror inte det har kommit igång än. Nej, det är det här växlande vädret mellan regn och sol och 10 graders skillnad hit och dit som gjort att jag är förkyld, jag bara hoppas jag blir frisk till nästa söndag, är väl inte så bra att hosta och snora hos tatueraren, eller hur?

• JlovesM

Igår var vi och tittade på brudbukett, och vi hittade en jättefin!

I onsdags fick jag paket från Panduro, så nu ska vi tillverka inbjudningskort!

Jisses, vi ska verkligen gifta oss... vi har pratat om det så länge, så det känns overkligt att vi verkligen ska göra det nu, men kul såklart!!!

• Bluebride2006

jag har jätteproblem med brudbukett, vet inte hur den ska se ut. vet bara vilka färger. ville ju ha liljekonvalj, men de är jättedyra i augusti

• Mi@

Har hittat min brudfrisyr och provat den hos frisören nu! Kände mig supertjusig!

• Bluebride2006

jag har äntligen ordnat min brudbukett, ska lägga in bild på den snart

• Stefans fästmö

Bluebride: Ja, gör det! Jag skulle oxå vilja ha liljekonvaljer, men gifter mig oxå i augusti... Kul att se vad det blev för dig!

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)