• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Burro

Visst är det konstigt att man har lättare för att fokusera på det som är/går dåligt i stället för att se allt som är så himla bra. Har i alla fall bestämt mig för att skita i alla som gnäller och har "åsikter" och bara glädjas åt att jag faktsikt ska bli fru om snart 2 månader!!! Det är ju fantastiskt! Sen ska vi åka på en underbar bröllopsresa till Thailand. Det kan väl egentligen inte bli bättre?!! Dessutom kommer ALLA våra vänner på bröllopet!!!!

Puss och kram till er allihop!!!
    Nu kommer våren!!!!

• Lyckligt gift!

Å va kul att se alla glada tjejer här! Vi måste hålla ihop och hjälpa varandra!
    Visst är det helt underbart med våren???? Speciellt en dag som denna...när det snöar! Vaf...n!!??
    MEN om 5 månader blir jag fru! Och den dan snöar det inte! Hoppas jag...

• aircondition

Klart det inte snöar då! Och om det gör det, så betyder det tur...eller var det regn i brudkronan som betyder tur...?
    Jag och min treåriga dotter kom precis in efter att ha hoppat i alla vattenpölar vi såg! Det är faktiskt en tjusning med det! Här är det underbar vårsol, fåglarna sjunger som galningar! Härligt!

• Peon

Jag tycker att det är härligt att det snart är påsk! För mig känns påsken alltid som vårens början. Hoppas på fint väder! Puss och Kram :D

• Shakti

Idag är det fakiskt fint väder här hos oss...

Det var nån som skrev att det skulle vara fint i juni och augusti... Betyder det att det blir dåligt i juli??? Vill inte ha regn eftersom vi behöver kunna vara ute så mycket som möjligt!

• Elnus

Jag hörde den där tyska "vädergubben" och han sa att hela Juli skulle bli varm och vacker!

• hanch

JAg har varit och gjort min prov-makup idag. Skitkul och jätteskönt (efter ögonbrynplockningen )att bara sitta och bli omhändertagen.

Måse erkänna, jag har aldrig plockat ögonbrynen förut och jag trodde jag skulle börja gråta, fy f.. vad ont. Försökte lära mig när jag var yngre typ 12-13 men fick aldrig in tekninken och det gjorde bara ont. sen den gången har jag använt rakhyveln. Men den som vill vara fin får lida pin, blev jättebra så nu kommer jag gå och få det gjort nån gång ibland.

förresten blev faktiskt riktigt fin om jag får säga det själv.

• JlovesM

Vilken bra tråd! Jag hoppar oxå in!

Vi har nu bokat lokal till vår bröllopsfest, och jag är så ivrig så att jag håller på att försäga mig för folk hela tiden att vi ska gifta oss i sommar... (Vi håller det hemligt, för vi vill att det ska bli en överraskning när inbjudan dimper ner hos folk... )

• Burro

Jag är så glad! Jag har äntligen hittat ett par snygga, sköna brudskor som dessutom kan användas till allt möjligt senare. De var inte så jätte dyra heller. Jag är mycket nöjd!

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)