• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • Lippi

Tival

Varför kan inte annaglitter själv få bestämma hur hon vill göra, utan att du tycker att hon är löjlig???!!

Det är ju inte du som blivit påhoppad.

• Tival

Men ska man inte få ha en åsikt utan att riskera bli anmäld?

Är det någon som blivit påhoppad här så är det dollarbride. Men inte går hon och hotar om anmälningar.

BTW, det var ju inte ens annaglitter som blev påhoppad, utan Nilo om jag förstått det rätt.

• Ålin

Jag haller pa dig, Annaglitter, det ar bra att du anmaler nar folk ar sadar barnsliga.

• annaglitter

Jag vet inte jag, att ha olika åsikter och tycka annorlunda är inget skäl att anmäla. Att däremot vara direkt otrevlig och kränkande är inget jag tycker hör hemma på BT, definitivt inte när det gäller något så världsligt som märkesprylar.
    Därför väljer jag att anmäla en person som inte verkar ha någon som helst koll på god ton i netsammanhang.

• Frances

Jag håller med Tival!

Om det är någon som blivit påhoppad i denna tråd är det Dollarbride. Jag anser också att hennes kommentar var lite väl giftig, men jag kan förstå att hon flippade ur efter så mycket skit och 'uppläxningar' hon fick av andra.

Min personliga åsikt är att det är den enda gången som man borde anmäla folk är när de går klart över gränsen, såsom personliga påhopp (vem har stoppat en femtioöring i dig är endast kaxigt, jag ser det knappast som ett personligt påhopp som t.ex 'du är så jävla dum i huvudet'), rasism, hets mot folkgrupp t.ex.

Det är ju bara löjligt när vuxna människor ska anmäla varandra hit och dit på ett DEBATTFORUM (även om kommentaren inte var så vuxen, men en vuxen person klarar väl av sånt i en debatt som ibland kan spåra ur lite? :)) när båda sidor ändå har varit otrevliga mot varandra.

Nej skippa anmälningarna och lös det själva anser jag.

• Lippi

Inlägget stred mot reglerna på BT! Personen det riktade sig mot förtjänade inte det påhoppet och kände sig därför kränkt.

Därför förtjänade inlägget en anmälan.

Varför ska man ta sådana spydigheter i en vanlig diskussion? Kan man inte framföra sina åsikter utan att gå till personangrepp?

Det finns alltid människor som Dollarbride, som tar till sådana barnlsligheter när hon själv har slut på arrgument. Om det är OK att hon sjunker så lågt, så kan jag inte se något fel i att gå den mer vuxna vägen genom en anmälan och visa att man inte tolererar vilket språkbruk som hellst.

• annaglitter

Lippi tack :)

jag fick just syn på det här

"Den gyllene regeln, skriv alltid nya inlägg så som du själv vill bli bemött, alltså med god ton och respekt"

• Tival

Bra sagt Frances!

annaglitter: En bra regel, självklart. Men hur många har seriöst följt den?

Och efter att ha läst dina inlägg så kan jag inte påstå att kalla någon "j-ligt snobbig" är speciellt snällt och ganska respektlöst.

Om man nu ska följa BT's regler till punkt och pricka så hade det lika gärna kunna vara du som blivit anmäld.

Det är det som jag anser som löjligt, man kan hitta hur mycket som helst på det här forumet som kan tyckas vara lite stötande för en del. Men om vi anmälde allt som störde oss hade ju varenda en "åkt dit".

Så länge det inte handlar om personliga påhopp (som Frances skrev) så tycker jag att lite får man tåla. Speciellt om man precis själv "hoppat på" någon.

• annaglitter

Tival
    ja där hade du rätt, det hade räckt med
    "det låter snobbigt i mina öron"

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!