• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • wiicked

Är själv broke as a joke men jag älskar alla kläder oavsett pris, ser jag nåt snyggt, försöker ja spara ihop det och köper det...

• LindyLou

2006-03-06 23:41 dollarbride

Annaglitter

Vem stoppade en 50-öring i dig?

------------------------------------------

Allvarligt?! Det var på vippen att även jag anmälde det inlägget...
    Jag tycker att BT är ett jättetrevligt forum. Jag tycker inte att sånt där här hemma här. Ta det lugnt nu tjejer :)
    Alla får tycka olika och meningsskiljaktigheter kan visserligen uppstå, men därifån till såna påhopp tycker jag det är viss skillnad.

• Tival

Frances: ÅÅååh har du köpt ett par Jimmy Choo?!! Nu blir jag avis
    Hur snygga som helst juh! Härlig belöning efter så mycket plugg, det förtjänar du!

• Lippi

dollarbride

Jag anmälde också det påhoppet med:

"Vem stoppade en 50-öring i dig?"

Fick tillbaka idag att du hade fått en tillsägelse för det. Så det är konstigt att du inte vet vilket inlägg det gällde.

För mig är det helt OK att du har en avvikande åsikt. Det är det som gör diskussionsforum roliga. Men att lägga in elaka komentarer hör inte hemma på en sida där vuxna människor diskuterar så simpla saker som jeans.

• utvandraren

Frances
    Guuuuuuud vilka fina skor.
    Har du köpt på e-bay? får man fråga vad du gav?
    Riktigt avundsjuk där...

• Frances

Åh tack tjejer! :)

Förlåt för att jag inte skrivit på länge, jag har bara varit begravd i böcker och tentor!

Jag köpte dem på www.netaporter.com för 345 euro, de var på rea och kostade 575 euro förut!

Dyra skor är min största last... ;) :D

• Frances

Bara våren kunde komma nångång så att man kan använda dem också... haha :D

• annaglitter

dolarbride
    du är nu anmäld

• Tival

annaglitter:
    Löjlig du är! Visst, dollarbrides inlägg kanske inte var så himla trevliga men inget värt att anmäla. Det räcker väl med att du säger till henne här -själv!

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!