• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • pickolina

Är du galen????? 4300 för ett par jeans... Du måste vara rik! *skratt*

• Carma

Bra ialf att du är nöjd. Klart att hälften som säljs på tradera är kopior.

Menar inget illa mot folk som älskar att shoppa.

Dock enligt min mening det handlar inte om pengar utan om prioriteringar. Personligen prioriterar jag att lägga mina pengar på t ex resor. Ska iväg på jorden-rund om några månader. Har en del kollegor som lägger alla sina pengar på dyra märken & fina bilar. Och sen undrar de hur kan jag ha råd att resa så mkt.... Prioriteringar.

Ha det gott.

• dollarbride

Jag älskar att vara unik i stan, eftersom alla har inte råd till märkeskläder.
    Jag hatar att skryta, men älskar att visa ;)

• _lou_

lillan23

Vilken sajt hittade du dom på? Har kollat massor, men hittar ingen som vill leverera till Sverige. Massa pengar för ett par jeans, men dom är sjukt snygga.

• dollarbride

_lou_

Jag har en kusin i u.s.a så det var han som skickade till mig, jag vet att dem ej levererar till utomlands och det är tråkigt :(
    Annars kan du gå in på www.ifashion.com eller www.europamoda.com jag tror att det skall gå där, men är inte helt säker men räkna med frakten, tullen och momsen så det blir inte så billigt.
    Lycka till, det är värt pengarna ska jag säga dig, jag känner mig verkligen som en drottning när jag har på mig dem ;)

• sweden

Jag kan bara skratta, vilka bekymmer du har!!!!!
    Hur stor är kronan eller.. att stenar är fastklistrade snett. Ja, snart blir du vuxen och investerar pengarna på ett klokt sätt.
    Njut av dina V. jeans, det är nog ingen som tänker på det.

• dollarbride

Sweden

Synd att du är så svartsjuk och tåler inte när andra folk har råd och inte du, men håll din lilla åsikt för dig själv, för hade dessa jeans inte varit så kända så tror jag knappast prinssessan madeleine skulle ha på sig dem!

• Lippi

dollarbride

Det handlar nog inte om SVARTSJUKA och inte om avundsjuka heller för den delen.

De flesta människor skulle nog aldrig drömma om att lägga 4.300kr för ett par byxor, även om de hade råd.

Många prioriterar nog andra saker. För 4.300kr kan man åka på en chartersemester, köpa en TV, ny stereo, ett vackert smycke eller 15 par byxor i någon annan affär. För så mycket pengar vill åtminstonde jag ha något som jag kan använda längre och oftare än ett par jeans. Gärna ska det vara något som behåller sitt värde, som t.ex ett smycke.

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!