• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • blivande fru J

Förresten kan man inte vara vara svartsjuk på ett par jeans (i normalfallet i alla fall), man är AVUNDSJUK. En viss skillnad som tur är

• sabina_b

Jag vill så gærna ha ett par victoria beckham jeans... men har inte råd att betala øver 4000. Så jag funderar på att bestælla från Ebay. Kan ni som vet tala om før mig hur man ser skillnaden mellan ækta och falska jeans??

• Jennie med ie

Blivande fru J. Joho! Din man kan t ex vara svartsjuk om ett par jeans får vara nära din rumpa mer än han

• Swedie

Wohoo lillan, grattis! :D Jag skulle också vilja ha ett par, men jag har precis lagt ALLDELES för mycket pengar på en Louis Vuitton Speedy 30 och en LV multicolor agenda :-X

Jag är lite avis ;) Men glad för din skull :D

• blivande fru J

Jennie med ie: är han svartsjuk över något sådant får jag nog allt lära honom hur man knäpper upp jeansknappen

• Ellte

confused: *fniss* Ska jag vara ärlig tycker jag det är en miljard gång bättre att ha på sig något som jag köpt på rea eller en billig butik och få massa beröm för det :D Sån är jag ;)

• _koko_

Ellte, jag tycker som du. :)

Jag hade en diskussion en gång med en kompis som tyckte att det viktigaste var att märket syntes så att andra kunde se att han hade betalat dyrt för kläderna...
    Jag är precis tvärtom. Köper så gott som aldrig kläder med synliga märken (möjligen undantaget jeans eftersom det inte går) och stor blaffor går bort helt!

När jag köper dyrt gör jag det för kvalitén, för att plagget ska hålla sig snyggt länge, inte för att någon annan ska se att jag minsann har råd.
    Jag har tillräckligt med självförtroende för att tycka att jag duger ändå.

• Frances

Elektra: Tack för svar! :)

Får se vad RR gör för min rumpa då, Seven funkar gudomligt på min rumpa annars! :D

• Luks

Själv ser jag det nästan som en sport att handla så billigt som möjligt (gärna second hand - det är ju mest miljövänligt).

• Elektra03

Frances

Jag håller med om att Seven gör susen för rumpan, men jag måste erkänna att R&R är strået vassare!

Lycka Till

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!