• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • sweden

"Synd att du är så svartsjuk och tåler inte när andra folk har råd och inte du"
    Vi börjar från början, jag har råd, har ett bra jobb, även min man kännar bra. jag kan knappast blir svartsjuk för ett par jeans.
    Lippi förstår min poang, konstig att inte du gör det, förresten hur gammal är du?

• Carma

Bra inlägg Lippi & Sweden.

Jag är nog demokratisk & tycker att folk ska göra med sina pengar vad de vill. Dock är det tråkigt att man behöver ett par dyra jeans för att mår bra & "känna sig som en drottnig".

Viktoria B. blir bara glad att ni köper hennes jeans. Då kan hon ha råd med att köpa ännu mer diamanter ... haha :D Tillverkningspriset är formodligen 10 ggr lägre än marknadspriset.

//Carma

• höst-05

Håller fullständigt med de senaste inläggen!!

• spöket laban

Jag vill oxå haaaaa äkta vbjeans men hittar inga madrid i storlek 24 någonstans, de är slut överallt i den storleken och fejk görs inte i den lilla storleken heller...

• wiicked

:( blir ledsen över att läsa några av inläggen...

Många människor älskar att handla märkeskläder, att ha på sig dessa känns unikt och att man också betalar dessa för sina egna pengar känns underbart...
    jag är fattigstudent men ÄLSKAR att spana in dyra kläder som ser bra ut, håller god kvalite och t o m kanske är ett "it" plagg, personligen föredrar jag kläder som är unika och som inte många har, men jag förstår folk som vill ha plagg fastän många andra bär dessa...

Se det som smink...många köper Laura mercier än loreal t ex...det är dyrt att lägga ut pengar på smink men även de som "inte kan tänka sig lägga ut pengar på dyra kläder" kan tänka sig köpa foundation för 400-500kr?

jag unnar lillan23 och dollarbride sina dyra kläder....
    samtidigt som jag kan förstå människors reaktion över priset... men gillar man ett plagg så har kostnaden mindre betydelse om man kan köpa de....

Kramar till er alla!

• sherlock

Interesting...

Är inte här för att vara svart sjuk eller bråkig. Ville bara näna att V Beckham faktiskt har haft på sig kläder ifrån Gap och Topshop och inte skämts för det. Detta säger mig att om man verkligen är rik så handlar det inte om att ha på sig saker som andra inte har råd med utan sånt som ser bra ut.

Min brors tjej är stylist i Stockholm och har många välkända ansikten som kunder. kan ju avslöja att en del handlar på HM....

Men ibland så måste man ju bara köpa "dom där byxorna", så länge det inte handlar om att visa andra vad man har råd med så är väl det ok?

Så länga man kommer ihåg att det inte är så att "the clothes makes the man" eller i det här fallet "woman"

• wiicked

sherlock....weell said..

om man gillar plagget, köp d...

handlar inte om att visa "kolla ja har pengar att köpa dessa" utan dem är fina helt enkelt...samtdigt så känns d ju underbart när man betalat för d själv :)

Däremot finns det killar o tjejer som måste skylta sina kläder för att visa VILKA dem är...usch för sånt...tror sig vara bättre än alla andra...hade n vän som var så...
    keyword: HADE ;)

klarar inte sånna vänner...men ja unnar henne all lycka i världen!

• utvandraren

Hmm!
    Måste säga att detta var en öm tråd för många! Jag tycker det är intressant att man inte kan få välja själv vad man ska slösa sina pengar på... Skryt i många fall? Javisst, men det handlar om prioriteringar!
    Jag handlar väskor och skor för 5000kr, har en smärtgräns på jeans på 2000kr iofs men det beror ju på vad man tycker är viktigast. Men tycker det är skamlöst dyrt att gå ut och äta ofta.. Lustigt vilka priser man reagerar över! Sedan handlar jag massa "daglig" plagg på HM, strumpor, t-shirts, toppar mm. Salig blandning! Tror vi alla har olika syn på vad som är godkänd lyx och slösning... det är väl tur att det finns många olika butiker och olika priser, som passar alla och en var!? Begrav stridsyxan, för denna diskution leder ingenstans....

• Frances

Jag har inte varit inne på BT på ett rätt bra tag, och nu kom jag in hit för att fråga lite om jeansstorlekar... "kul" att se att BT (eller, många av personerna som hänger här) inte förändrats ett dugg.

FAN vad löjligt att kommentera om vuxenhet, ålder osv - jävligt nedlåtande. Bara för att man är glad över ett par jeans man antagligen tjänat ihop till själv? Jag tror inte inte att du, sweden, är ett dugg avundsjuk - jag tror bara att du har för mycket tid på att lägga dig i vad andra gör och köper. Eller to spell it out: sköt dig själv, ingen har bett om din åsikt.

Okej *nu återgår jag till normal snäll-Frances* :)

TS: Först, grattis till dina nya, äkta jeans! Jag vet precis vad du menar med falska, de går definitivt inte upp mot de äkta i kvalitet. Jag ska köpa ett par Rock&Republic jeans, fast inte Victoria Beckham-jeansen, men jag behöver ändå en liten fingervisning om storlek? Sitter de som Sevenjeansen storleksmässigt? Jag har 26 i Seven, har jag det i RR också?

Och till sist, visst består jeansen av 99% bomull och 1% elastan (eller något annat stretchmaterial)?

Svara så snart du ser detta, ska beställa mycket snart! :) TACK!

• Frances

(eller om någon annan vet, så kan någon annan också svara! TS verkar inte ha kollat i tråden på ett tag)

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!