• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • dollarbride

Sabina_b

Det som jag har sett i tradera är allting falskt, när det gäller victoria beckham jeansen, du ser direkt på sömmarna och kronan såklart, du kan även se hur kristallerna ligger på kronan, dem är lite här och där, även utanför kronan, så dem är direkt falska. Dem äkta jeansen, kronan alltså ligger perfekt i bakfickorna, och det är med swarowski stenar, dem är där dem skall vara, om du är osäker så be dem skicka en bild bara på kronan så ser du direkt.
    Lycka till!

• dollarbride

Sen vill jag bara säga att det är mycket tråkigt att folk ska göra kopior av så dyra kläder, t.ex gucci, dolce gabbana o.s.v det ser så falskt ut,men är ändå lite orättvist mot dem som köper äkta och fullpris!

• Frances

Personligen tycker jag att det är rent ut sagt pinsamt att ha kopior, varför det liksom? Man kan väl hitta skitsnygga grejer som INTE är märkesvaror.

Det känns så 'fattigt' med en plastig kopia, mycket hellre att man hittar något annat snyggt...

• dollarbride

Jag tycker samma som dej frances

• Luks

Själv tycker jag det är mer pinsamt med folk som köper ett par jeans för 5000 spänn bara för att en kändis sålt sitt namn till dem.

(Var bara tvungen att kontra!)

• wiicked

well, sak samma som med allt annat...ikea, H&m you name it...deras märke finns ju också på kläderna/varorna...

Priset är det som stör folk...

Men jag säger som ja sa innan, har man råd så why not...tror knappast man köper 5000krs par jeans varje mån...det gör man väl nångång bara...

• Luks

Allting har ett märke. Men alla betalar inte extra för att få ett visst märke.

• Lippi

H&m har åtminstonde den goda smaken att sätta märkena där det inte syns. Väldigt få av deras kläder har något märke på utsidan.

Det är ju i stort sett bara deras sportmärke LOGG som syns.
    --------------------------------
    Jag har aldrig förstått hur man kan köpa en dyr tröja och så står märket över hela bröstet.
    För att jag skulle använda en tröja med så mycket reklam, så ska jag ha bra betalt. Det minsta man kan begära är att plagget är billigt.

• wiicked

Man betalar väl inget extra? Varorna är dessvärre SÅ dyra....allting har sitt pris...

Jag tycker H&M är mer "over the top" vad gäller att göra reklam för sig...deras märke syns ju överallt..dem är ju inte precis diskreta heller

• wiicked

men som sagt, alla tycker olika...kände bara att det var ett onödigt påhopp mot TS ba för att hon valde att spendera sina pengar på dyrare kläder...

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!