• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • Luks

Vänta nu, tror ni på allvar att jeansen skulle kostat över 4000 även om inte Beckham sålt sitt namn till dem?

Det är ju det reklam handlar om. Antingen lägger man ut en massa pengar på reklam i t ex teve och eftersom det kostar pengar så höjer man priset på varan. Men eftersom folk köper varan så går det ändå i vinst och man kan ha det höga priset.

Exakt samma sak är det ju med kändiskläder. Beckham etc säljer sitt namn till en klädtillverkare (det brukar heta att det är personen eget märke) och genom att ha kändisens namn på varan så kan man ha skyhöga priser och tjaa, det funkar ju uppenbarligen. Folk köper ju.

• annaglitter

dollarbride
    "det är mycket tråkigt att folk ska göra kopior av så dyra kläder, t.ex gucci, dolce gabbana o.s.v det ser så falskt ut,men är ändå lite orättvist mot dem som köper äkta och fullpris"

hur menar du?
    Mina seven är äkta men inte blir jag sur på folk som köper fejkjenas för det. Jag har en del fejkväskor och även om jag inte använder dem idag trivdes jag med dem då när jag köpte dem.
    Hur kan du som har pengar att köpa grejerna lida av att andra, som inte har råd köper kopior? Nä, det där låter j-t snobbigt i mina öron. Kom igen nu, det där är fånigt!

• Nilo

"Jag har aldrig förstått hur man kan köpa en dyr tröja och så står märket över hela bröstet.
    För att jag skulle använda en tröja med så mycket reklam, så ska jag ha bra betalt."

Exakt detta sa min pappa under hela min uppväxttid så fort jag hade Levi's jeans, haha!

• dollarbride

Nilo

Det handlar om stil gubben, inte att det skall enbart synas.
    Varför tror du h&m hittar alltid på en massa modeller? Jo, för att folk tröttnar snabbt på deras varor, så dem måste hitta på helatiden. Men modet på dyra kläder blir aldrig tråkiga, utan det är klassiskt, t.ex polo, gant o.s.v

• Bröllopstokiig

dollarbride nu blir det en anmälan, det där var riktigt ofärskämt!
    Om du har råd att köpa dyra kläder kanske en kurs i vett och etikett skulle vara väl spenderade pengar för dig!

• Bröllopstokiig

ja tycker dollarbride har fått ta emot mycket skit pga av sitt val av köp, dvs dyrare kläder.

Gå tillbaks till trådens början, de handla ENBART om hur man upptcäker falska/sanna jeans...INTE om vad folk tycker om hennes köp..

Sen har folk varit riktigt elaka o kommit med taskiga kommentarer, några lägger ut det riktigt fint men bakom det döljer sig en elak ton

• Bröllopstokiig

Dollar skrev ju att det är skämmigt och fult. Är det inte snobbigt så vet jag inte vad det är.

Ni som vill och har råd att köpa skitdyra kläder - gör det men låt andra köpa kopior utan att lägga på dem att de borde skämmas.

• Bröllopstokiig

jovisst gjorde hon det men det hela började med att folk hoppade på henne ang sina dyra jeans...

• Bröllopstokiig

Det började med att folk skrev ur en annan vinkel. Efter det blev det argare ton. Man måste ju palla med att folk ifrågasätter en.

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!