• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • Tival

annaglitter: Ha ha, ja du ser.. I stundens hetta kan det ibland slinka ut en och annan blooper.
    Inte för att jag personligen hade tagit åt mig om nån kalla mig "j-ligt snobbig", men det är ju ganska hårt och kan förstå om dollarbride reagera. Samtidigt var hennes kommentar till dig ganska otrevlig den med. Men jag vill bara visa att det går both ways ibland.

• clary

Men alla människor är olika, och väljer själva vad de vill lägga sina pengar på.

Vissa kanske sparar till en sak de verkligen vill ha, som är lite dyrare, istället för att köpa många småsaker.

Och allvarligt hur många av er brudar, har inte köpt en dyr bröllopsklänning??
    Och hur många gånger kommer ni använda den? Förhoppningsvis bara en va?

Men ex dyra jeans och dyra väskor kan man i stort sett använda hela livet.

• Frances

Haha good point clary!

Mina bröllopsskor i framtiden lär kosta mer än min bröllopsklänning

• Frances

Jag fattar inte varför jag är kvar i detta landet, jag skulle kunna flytta enbart pga vädret!

• spöket laban

Frances my god vad snygg klänning, skulle dock hänga lite för mycket på mig över brösten:)

Letar fortfarande febrilt efter ett par VB madrid i storlek 24 utan framgång :(

• Frances

Såg nu att det inte var madrid utan stockholm :(

• spöket laban

synd jag kollar oxå bubbelroom emmelanåt utan lycka :( 24 med vit krona vill jag ha, sprang på ett par i malmö i går i stl29 det hjälpte inte ett dugg nu vill jag bara ha dem ännu mer!!

• Frances

Men spöket, de FINNS ju på bubbleroom.se just nu, vita kronan i storlek 24! :)

London White Crown heter de!

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!