• lillan23

Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!

Jag vill bara säga till alla som vill köpa Victoria beckham jeans med kronan, att ikke handla i tradera eller ebay, eftersom alla jeans är falska där! Jag beställde så jag vet!
    Jag fick mina Äkta jeans ifrån U.s.a med äkta swarowski stenar, snacka om skillnaden mellan dem äkta och oäkta, man märker direkt eftersom dem oäkta stenarna är billig skrims skrams, och fastklistrade helt snett, kollar man dessutom på kronan så är den mindre och ligger helt snett vid sidorna.
    Priset på äkta jeans ligger på 4300:-
    Medan dem falska kan du få för 300:- upp till 1500:-
    Lycka till!

• Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!
  • Frances

Eller what the hell, jag har så bråttom så jag startar en tråd om det ;)

• dollarbride

Hej allihopa!
    Jag har inte varit inne här på nån dag, men JAG FÖRSÖKTE bara vara snäll och försöka hjälpa folk och VARNA att inte köpa ett par falska jeans, eftersom det finns gott om sånt, + att jag är så glad att jag äntligen har fått ett par mycket eftertraktade jeans!
    Frances, mina jeans är 98% COT och 2% EL

Sen vill jag bara säga att det är klart man vill visa upp sina jeans som har kostat halva lönet!
    Det är bara stolthet, jag tycker dem är ursnygga därför har jag köpt dem.

• Elektra03

Frances

Om du har 26 i Seven, så borde du kunna ha 25 i Rock and Republic!!
    Jag har 25 i Seven och 24 i R&R

• Luks

Köp vad ni vill - det angår inte mig (även om jag förstås har en åsikt).

MEN: Prata ALDRIG om att det handlar om prioriteringar. Det är typiskt borgarsnack och sägs av dem som har pengar att prioritera med. Alla har faktiskt inte 5000 spänn. Eller jo, de flesta har 5000 spänn men måste lägga dem på hyra och mat.

• Pink Lady

Fast alla jeans på ebay&tradera är inte fejk. Jag köpte äkta VictoriaBeckham jeans för c:a 800kr ink frakt och har jämfört dem noga med äkta på affären Champange i Stockholm.

Sen att folk höjer på ögonbrynen för att folk slänger ut 4300kr på ett par jeans, ja de kan jag förstå. Skulle själv aldrig göra det, därav e jag en ebay-oholic ;)
    Men att hoppa på folk som nu känner att de ha råd med det, eller väljer att prioritera sin klädbudget mer än att resa, köpa tv osv...låt dem va!

Ps, grattis lillan23 , de e fett snygga eller hur :)

• sabina_b

Pink Lady:
    Ja, jag undrar oxå vem du køpte av?

• Pink Lady

Hmm, jag har letat på ebay efter den tjejen jag köpte av, men ebay sparar bara sånt som är upp till 60dagar gammalt och jag köpte jeansen när de precis kom ut i sommras...hemskt ledsen tjejer! Men om jag på något sätt lyckas lista ut med kontoutdrag (om jag hittar så långt bak) så lovar jag att skriva vem!

• confused

Det finns inget bättre än att ta på sig riktigt unikt (dyrt) och gå ut, man ser direkt blickar från alla håll, sen ska man klart vara snygg också :) som mig.
    Det som är jobbigt är att dem flesta tjejer är så svartsjuka, tråkigt samhälle vi lever i.

• blivande fru J

Är lillan23 samma person som dollarbabe?

4300 är ddubbla min månadsinkomst, knappast något jag skulle lägga på ett par brallor. Är jag den enda som inte kan se skillnad på jeans från Victoria beckham och jeans från gekås?

Svar på tråden Nu har jag fått mina ÄKTA victoria beckham jeans!